Facebook: Αφαίρεσε το σλόγκαν "It’s free and always will be"!

    Σύμφωνα με δημοσίευμα του Business Insider, η Facebook αντικατέστησε το σλόγκαν "It’s free and always will be" με τη φράση "It's quick and easy", γεγονός το οποίο εκλήφθηκε από τους συντάκτες της…

    Facebook_Subs
    Σύμφωνα με δημοσίευμα του Business Insider, η Facebook αντικατέστησε το σλόγκαν "It’s free and always will be" με τη φράση "It's quick and easy", γεγονός το οποίο εκλήφθηκε από τους συντάκτες της αμερικανικής ιστοσελίδας ως σημάδι «παρέκκλισης» από το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας! Χρησιμοποιώντας το Wayback Machine, διαπίστωσαν ότι η αλλαγή στην κεντρική (homepage) σελίδα της πλατφόρμας πραγματοποιήθηκε μεταξύ 6 και 7 Αυγούστου, σηματοδοτώντας μια αλλαγή στη φιλοσοφία του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου.  Ως γνωστόν, τα οργανικά έσοδα της Facebook προέρχονται από στοχοποιημένα διαφημιστικά μηνύματα, μιας και η παροχή δωρεάν υπηρεσιών σε 2,41 δισ. ενεργούς χρήστες - σε μηνιαία βάση - είναι μάλλον πολυδάπανη (Statista, Q2 2019). Το Business Insider επικοινώνησε με την Facebook, ρωτώντας για την συγκεκριμένη αλλαγή, ωστόσο καμία επίσημη απάντηση δεν έχει δοθεί μέχρι στιγμής. «Το Facebook δεν είναι δωρεάν. Το αντίτιμο του Facebook ήταν και εξακολουθεί να είναι τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών, αλλά ποτέ δεν ήταν δωρεάν, επειδή αυτά τα προσωπικά δεδομένα αξίζουν πολλά χρήματα», δήλωσε ο δικηγόρος και εμπειρογνώμονας σε θέματα ψηφιακού δικαίου José Antonio Castillo. Το συγκεκριμένο δημοσίευμα έφερε στη μνήμη μας την Sheryl Sandberg (Chief Operating Officer του Facebook), η οποία τον Μάιο του 2018 είχε δηλώσει ότι αν κάποιος θέλει να αποφύγει τα διαφημιστικά μηνύματα θα χρειαστεί «να πληρώσει», επιβεβαιώνοντας την ύπαρξη σχεδίων για κάποιο μελλοντικό επί πληρωμή μοντέλο. Πηγή: Business Insider