Xiaomi: Νέα μακροπρόθεσμη στρατηγική συνεργασία με την Leica!

    Οι φήμες επιβεβαιώθηκαν: μετά τις Sharp, HUAWEI και Panasonic, η Xiaomi είναι η τέταρτη εταιρεία στον κόσμο με την οποία συνεργάζεται η Leica για την ανάπτυξη εξελιγμένων φωτογραφικών συστημάτων σε…

    Xiaomi-Leica-Main
    Οι φήμες επιβεβαιώθηκαν: μετά τις Sharp, HUAWEI και Panasonic, η Xiaomi είναι η τέταρτη εταιρεία στον κόσμο με την οποία συνεργάζεται η Leica για την ανάπτυξη εξελιγμένων φωτογραφικών συστημάτων σε έξυπνες φορητές συσκευές. 
    Ξημερώματα Δευτέρας, Xiaomi και Leica ανακοίνωσαν από κοινού μία νέα, μακροπρόθεσμη και στρατηγική συνεργασία, επισημαίνοντας πως η κίνηση αυτή σηματοδοτεί μία νέα εποχή για το mobile imaging, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψουν περισσότερες λεπτομέρειες. Παράλληλα, η Γερμανική κατασκευάστρια αποκάλυψε την από κοινού ανάπτυξη ενός flagship smartphone, το οποίο θα κυκλοφορήσει επίσημα αυτό τον Ιούλιο (εικάζουμε πως πρόκειται για το πολυαναμενόμενο Xiaomi 12 Ultra) και λογικά θα τροφοδοτείται από το νέο και πανίσχυρο επεξεργαστή Snapdragon® 8+ Gen 1 της Qualcomm®. Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι η Xiaomi δεν είναι η πρώτη κινεζική κατασκευάστρια που αναπτύσσει μία συνεργασία αυτού του είδους, προκειμένου να αναβαθμίσει τις φωτογραφικές επιδόσεις των κορυφαίων μοντέλων της. Τα «πρωτεία» ανήκουν στη HUAWEI, η οποία το 2016 συνεργάστηκε με τη Leica, ενώ στην πορεία ακολούθησαν οι OnePlus και OPPO με την Hasselblad, καθώς και η vivo με την Zeiss. Ο Lei Jun, ιδρυτής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Xiaomi Group, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η Xiaomi εστιάζει στη δημιουργία της απόλυτης εμπειρίας χρήστη και πάντα ήθελε να εξερευνήσει τις δυνατότητες και τα όρια της smartphone photography. Η Xiaomi και η Leica συμφωνούν η μια με τις επιδιώξεις και τις ιδέες της άλλης και εκτιμούν η μία τα πλεονεκτήματα και τη βιομηχανία της άλλης. Αυτή η συνεργασία θα δώσει μια ισχυρή ώθηση στη στρατηγική απεικόνισης της Xiaomi. Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας, από τον οπτικό σχεδιασμό έως τον συντονισμό αισθητικών προσανατολισμών, οι καινοτόμες τεχνολογίες, οι φιλοσοφίες προϊόντων και οι προτιμήσεις απεικόνισης και των δύο μερών γνώρισαν μία πρωτοφανή - και εις βάθος - σύντηξη».