IFA Berlin 2022: Το Πλαίσιο «πετάει» για Βερολίνο!

    Από τις 2 έως και τις 6 Σεπτεμβρίου, η IFA 2022 θα συγκεντρώσει στο Βερολίνο κορυφαίες μάρκες σε ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, οικιακές συσκευές, IT και τηλεπικοινωνίες – παρέχοντας μια…

    IFAB22a-Main
    Από τις 2 έως και τις 6 Σεπτεμβρίου, η IFA 2022 θα συγκεντρώσει στο Βερολίνο κορυφαίες μάρκες σε ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, οικιακές συσκευές, IT και τηλεπικοινωνίες – παρέχοντας μια μοναδική ευκαιρία για την ανασυγκρότηση της παγκόσμιας βιομηχανίας. Το Πλαίσιο θα είναι εκεί!
    Επιστροφή στην κανονικότητα λοιπόν για την IFA Berlin (Διεθνής Έκθεση Ραδιοτηλεοπτικών Μέσων, Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Συσκευών), τη μεγαλύτερη και πιο διάσημη εμπορική έκθεση καταναλωτικών ηλεκτρονικών συσκευών στην Ευρώπη, η οποία διεξάγεται παραδοσιακά κάθε Σεπτέμβριο στην Γερμανική πρωτεύουσα και συγκεκριμένα στις εγκαταστάσεις του Berlin ExpoCenter City (Messe Berlin). [caption id="" align="alignnone" width="900"] Image Credit: © 2022 Messe Berlin - Messe Süd[/caption] Η επερχόμενη IFA 2022 θα κρατήσει το ίδιο φορμάτ με τις προηγούμενες διοργανώσεις και ειδικότερα θα περιλαμβάνει:
    • IFA GLOBAL Markets (από 4 έως 6 Σεπτεμβρίου): η ιδανική πλατφόρμα B2B συναντήσεων και το σημείο συνάντησης για OEMs και ODMs, που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της έκθεσης και πραγματοποιείται στον σταθμό του Βερολίνου.
    • SHIFT Mobility: ένα φεστιβάλ παγκόσμιων ιδεών και ιδεών, που ερευνά πώς θα αλλάξει η μελλοντική κινητικότητα τον τρόπο, που σκεφτόμαστε, ζούμε και κινούμαστε. Το SHIFT Mobility συνδέει την κορυφαία εμπορική έκθεση στον κόσμο για καταναλωτικά ηλεκτρονικά και οικιακές συσκευές με την ταχέως αναπτυσσόμενη βιομηχανία κινητικότητας, καλύπτοντας όλες τις πτυχές του μελλοντικού οικοσυστήματος κινητικότητας.
    • IFA+ Summit: Next level of thinking: ένα διήμερο συνέδριο, το οποίο σχεδιάζει το ψηφιακό μέλλον και ανακαλύπτει το μέλλον της high-tech, νέες μορφές σύνδεσης και καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα.
    Τα εκθέματα της IFA αποτελούνται από τους εξής τομείς: ηλεκτρονικά καταναλωτικά αγαθά (ήχος Hi-Fi/High End, TV και Video, MP3, Blu-ray, κινητά, tablets, ψηφιακή τηλεόραση, καλωδιακή και δορυφορική τεχνολογία), λευκές συσκευές (ψυγεία, πλυντήρια, κουζίνες και μικροσυσκευές), πολυμέσα (TV/PC, Internet, εκπαίδευση και παιχνίδια), πληροφορική (online πλατφόρμες, software/hardware, Internet και εξοπλισμός Home Office) και broadcasting (ψηφιακή τηλεόραση, ψηφιακή φωτογράφιση και Multimedia Broadcasting). [caption id="" align="alignnone" width="900"] Image Credit: © 2022 Messe Berlin - Messe Nord[/caption] Στον τεράστιο εκθεσιακό χώρο πραγματοποιήθηκε ήδη η ετήσια έκθεση FRUIT LOGISTICA με επισκέπτες από 115 χώρες του κόσμου — χωρίς περιορισμούς και χωρίς πιστοποιητικό νόσησης ή εμβολιασμού. Σημειώνεται ότι στην IFA 2020 Special Edition, λόγω της πανδημίας COVID-19, οι διοργανωτές είχαν επιβάλει αυστηρά όρια στον αριθμό των παρευρισκόμενων κι όμως κατά τη διάρκεια των τριών ημερών της έκθεσης επετράπη σε 6.100 συμμετέχοντες να συναντηθούν πρόσωπο με πρόσωπο, να ανακαλύψουν και να μάθουν νέες συσκευές καθώς και να συζητήσουν τις ευκαιρίες για την παγκόσμια βιομηχανία τεχνολογίας ενώ όσοι δεν κατάφεραν να την επισκεφθούν, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την ψηφιακή έκδοσή της. Πιο συγκεκριμένα, η IFA 2020 Special Edition συγκέντρωσε 150 εκθέτες με φυσική παρουσία και 1.350 εκθέτες από 30 χώρες, οι οποίοι έλαβαν μέρος ψηφιακά στην IFA Xtended Space και IFA Virtual Market Place. Αξιοσημείωτο είναι ότι παρόλο που η έκθεση άνοιξε τις διαδικτυακές τις πύλες δύο ημέρες πριν από την επίσημη έναρξή της περισσότεροι από 78.000 ενδιαφερόμενοι, παρακολουθήσαν την IFA 2020 Special Edition, η οποία περιλάμβανε συνεντεύξεις τύπου, πάνελ συζήτησης και τα εικονικά περίπτερα και προϊόντα των εκθετών (με πληροφορίες από το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο). «Με βάση τις τρέχουσες εκτιμήσεις και προβλέψεις της κατάστασης σε παγκόσμια κλίμακα, η IFA Berlin 2022 έχει τη δυνατότητα να είναι η πρώτη πραγματικά παγκόσμια εμπορική έκθεση για Consumer Electronics από την έναρξη της πανδημίας, προσφέροντας στη βιομηχανία, το λιανικό εμπόριο και τα μέσα ενημέρωσης εξαιρετικά υψηλή προβολή. Ο κλάδος έχει έντονη επιθυμία να επιστρέψει σε μια προσωπική εκδήλωση και δεσμευόμαστε να το κάνουμε πραγματικότητα στο Βερολίνο αυτόν τον Σεπτέμβριο με ασφαλή και επιτυχημένο τρόπο», δήλωσε πρόσφατα ο Martin Ecknig, Διευθύνων Σύμβουλος της Messe Berlin. [caption id="" align="alignnone" width="750"] Image Credit: © 2022 Messe Berlin[/caption] Στο δυναμικό της IFA προστέθηκε μια νέα κατηγορία, η «φωτογραφία», η οποία προέκυψε από την πρόσφατη συνεργασία του Εκθεσιακού Οργανισμού του Βερολίνου με την Berlin Photo Week, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 2 έως και τις 6 Σεπτεμβρίου στην Arena Berlin. Λάτρεις της φωτογραφίας, καταναλωτές και χρήστες φωτογραφικών μηχανών DSLR αλλά και επαγγελματίες θα έχουν την ευκαιρία να συνδεθούν μεταξύ τους και να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο. Η επικάλυψη της κοινής ημερομηνίας δίνει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να επισκεφτούν και τις δύο εκθέσεις. Αυτό ακριβώς το γεγονός, ότι τρέχουν παράλληλα δύο εκθέσεις, δίνει στον ενδιαφερόμενο την προστιθέμενη αξία από δύο κόσμους: την απεικόνιση και την τεχνολογία. Ακολούθησε και τσέκαρε τα επίσημα κανάλια επικοινωνίας του Πλαισίου σε FacebookTwitterYouTube και TikTok - αλλά και το Plaisio Βlog - από τις 31 Αυγούστου έως και τις 6 Σεπτεμβρίου για πλούσιο φωτογραφικό υλικό, hands-on videos, άρθρα και πολλά άλλα!