Plaisio Blog

Facebook Dating: O Mark Zuckerberg βρίσκει το ιδανικό σας ταίρι!

Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του Mark Zuckerberg, CEO της Facebook, στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου F8, η δημoφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης θα αποκτήσει σύντομα και λειτουργία “Dating”, μέσω της οποίας θα εντοπίζει το ιδανικό ταίρι κάθε «υποψήφιου»

Οι χρήστες θα μπορούν να δημιουργήσουν ένα ξεχωριστό «προφίλ για ραντεβού» το οποίο θα είναι ορατό μόνο σε άτομα που δεν βρίσκονται ανάμεσα στους φίλους τούς, με την προϋπόθεση ότι και αυτοί θα έχουν προβεί σε ανάλογες ενέργειες από την πλευρά τους.

Το Facebook θα αναλαμβάνει το «ταίριασμα» των δύο ατόμων, αξιοποιώντας τα δεδομένα που έχει συγκεντρώσει από την παρουσία τους στην πλατφόρμα. Θα γίνεται με συγκεκριμένα κριτήρια, τα οποία θα βασίζονται στις επιλογές που έχει δηλώσει ο εκάστοτε χρήστης κατά τη δημιουργία του ειδικού αυτού προφίλ.

Η διαδικασία έχει ως εξής:

  • Ο χρήστης δημιουργεί ένα «προφίλ για ραντεβού» χρησιμοποιώντας μόνο το μικρό του όνομα. Το προφίλ δεν είναι ορατό σε φίλους του ή σε άλλους χρήστες, οι οποίοι δεν χρησιμοποιούν το Facebook Dating και φυσικά, δεν εμφανίζεται στο χρονολόγιο του
  • Ο χρήστης μπορεί να πλοηγηθεί σε σελίδες Εκδηλώσεων (Events) οι οποίες πραγματοποιούνται στην πόλη του, καθώς και σε Ομάδες (Groups) χρηστών οι οποίες ενδέχεται να τον ενδιαφέρουν
  • Μέσα από αυτές, μπορεί να «ξεκλειδώσει» αυτή που τον ενδιαφέρει, υποδεικνύοντας ότι είναι διαθέσιμος για ραντεβού.
  • Στη συνέχεια εμφανίζονται τα προφίλ των υπολοίπων ενδιαφερόμενων
  • Ο χρήστης μπορεί να πλοηγηθεί στα προφίλ, βλέποντας κάποιες από τις φωτογραφίες που έχουν ανεβάσει, καθώς και ορισμένες βασικές πληροφορίες, όπως κοινά ενδιαφέροντα και φίλους, μαζί με κάποια εξτρά δεδομένα από το Facebook
  • Αν και οι δύο πλευρές εκφράσουν ενδιαφέρον να συναντηθούν, μπορούν να χρησιμοποιήσουν μία ειδική πλατφόρμα διαλόγου, η οποία δεν σχετίζεται με το Messenger ή το WhatsApp. Αρχικά, για λόγους ασφαλείας, θα επιτρέπεται μόνο η ανταλλαγή κειμένου

Αμέσως μετά την ανακοίνωση της νέας λειτουργίας, οι μετοχές της Match Group, μητρικής εταιρείας των Match.com, OKCupid και Tinder, υποχώρησαν έως και 19 τοις εκατό.

Η αμερικανική εταιρεία θα μπορούσε κάλλιστα να απαγορεύσει σε ανταγωνιστικές πλατφόρμες (Tinder, Bumble, Hinge κα.) τη χρήση του Facebook ως “third-party service” – απόφαση η οποία θα είχε ολέθρια αποτελέσματα για τη λειτουργία τους.

Η εν λόγω λειτουργία θα ενεργοποιηθεί και θα τεθεί υπό δοκιμή μέχρι το τέλος του 2018, με τον Mark Zuckerberg να προσβλέπει «στη δημιουργία πραγματικών, μακροχρόνιων σχέσεων – και όχι απλών ραντεβού».

Avatar

Β. Ορφανίδης

Techie | Cinephile | Avid Gamer | Star Wars Fan | Whovian | Photographer | Coffee Addict | Biker