PlayStation® VR2: Πρώτη επαφή με το UI και νέες λεπτομέρειες!

    Με ανάρτήση του στο PlayStation Blog, ο Yasuo Takahashi (Sr. Staff Product Manager, SIE) αποκάλυψε νέες λεπτομέρειες για τις λειτουργίες και το UI του πολυαναμενόμενου συστήματος εικονικής…

    PSVR2-UIR-Main
    Με ανάρτήση του στο PlayStation Blog, ο Yasuo Takahashi (Sr. Staff Product Manager, SIE) αποκάλυψε νέες λεπτομέρειες για τις λειτουργίες και το UI του πολυαναμενόμενου συστήματος εικονικής πραγματικότητας της Sony Interactive Entertainment.
    See-Through View
    Χάρη στη νέα λειτουργία See-Through View ο χρήστης θα μπορεί να βλέπει τον περιβάλλοντα χώρο, ενώ φοράει το PlayStation® VR2. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορεί να εποπτεύει το χώρο γύρω του, να εντοπίζει και να αποφεύγει εμπόδια και να τσεκάρει που βρίσκονται τα χειριστήρια PS VR2 Sense χωρίς να αφαιρεί το headset. [gallery columns="2" ids="85667,85668"] Η λειτουργία αυτή επιτυγχάνεται χάρη στις ενσωματωμενές εμπρόσθιες κάμερες και ενεργοποιείται είτε πάνω από ένα ειδικό πλήκτρο (function button) που βρίσκεται στο headset είτε από τη σχετική «καρτέλα» (Card) στο Κέντρο Ελέγχου (Control Center) της κονσόλας. Ωστόσο, η συγκεκριμένη λειτουργία δεν επιτρέπει την καταγραφή περιεχομένου (viewing only). [caption id="attachment_85669" align="alignnone" width="800"] © 2022 Sony Interactive Entertainment Europe[/caption]
    Broadcast Yourself
    Ένα νέο χαρακτηριστικό του PlayStation® VR2 είναι η δυνατότητα μετάδοσης της εικόνας (broadcasting), η οποία επιτρέπει στους παίκτες να βιντεοσκοπούν τον εαυτό τους ενόσω παίζουν, συνδέοντας στην κονσόλα τους μία PS5 HD Camera. Με αυτόν τον πρακτικό τρόπο θα μπορούν να επιδεικνύουν τις δυνατότητές τους κατά τη διάρκεια μιας μάχης και να μοιραστούν τις αντιδράσεις τους με τους φίλους τους σε πραγματικό χρόνο. [caption id="attachment_85670" align="alignnone" width="800"] © 2022 Sony Interactive Entertainment Europe[/caption]
    Customized Play Area
    Μέσω των καμερών και των χειριστηρίων PS VR2 Sense οι παίκτες θα μπορούν να οριοθετήσουν την περιοχή στην οποία θα κινούνται. Χρησιμοποιώντας τις ενσωματωμένες κάμερες, το PlayStation® VR2 θα καταγραφεί τον χώρο στον οποίο βρίσκονται και μέσω των χειριστηρίων θα επιτρέπεται η παραμετροποίηση των ορίων της εν λόγω περιοχής, ώστε να ταιριάζουν με τις εκάστοτε ανάγκες του χρήστη (οι ρυθμίσεις παραμένουν αποθηκευμένες μέχρι να μετακινηθούν σε άλλο χώρο). [gallery columns="2" ids="85672,85671"] Τώρα, σε περίπτωση που οι παίκτες πλησιάσουν τα όρια θα λαμβάνουν μία σχετική προειδοποίηση και εφόσον το επιθυμούν, θα μπορούν να τα τροποποιήσουν ανάλογα.
    VR Mode & Cinematic Mode
    To PlayStation® VR2 θα προσφέρει δύο διαφορετικούς τρόπους απεικόνισης: VR Mode και Cinematic Mode. Επιλέγοντας το VR Mode, οι παίκτες μπορούν να απολαύσουν περιεχόμενο μέσα από ένα εικονικό περιβάλλον 360°, το οποίο θα εμφανίζεται σε μορφή βίντεο (HDR) με ανάλυση 4000 x 2040 pixels (2000 x 2040 ανά μάτι) και ρυθμό ανανέωσης στα 90/120Hz. Αντίστοιχα, στο Cinematic Mode θα βλέπουν το μενού και τις λειτουργίες της κονσόλας, καθώς και όλα τα διαθέσιμα παιχνίδια και πολυμέσα που διαθέτουν (ακόμα και όσα δεν υποστηρίζουν VR) σε μια κινηματογραφική οθόνη, σε μορφή βίντεο (HDR) με ανάλυση 1920 x 1080 pixels και με ρυθμό ανανέωσης στα 24/60Hz ή 120Hz (όπου υποστηρίζεται). Κλείνοντας την ανάρτησή του, ο Takahashi υπογράμμισε ότι οι συνεργαζόμενες εταιρείες ανάπτυξης τίτλων για PlayStation® VR2 θα αποκτήσουν σύντομα πρόσβαση στα νέα αυτά χαρακτηριστικά (μέσω μίας νέας έκδοσης λογισμικού) ως μέρος της συνεχιζόμενης ανάπτυξης του συστήματος. Δήλωσε πως υπάρχουν πολλά συναρπαστικά πράγματα τα οποία ανυπομονούν να μοιραστούν, όπως π.χ. περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα VR ακουστικά επόμενης γενιάς που αναμένεται να προσφέρουν να... απογειώσουν την εμπειρία του παιχνιδιού. Τέλος, υποσχέθηκε ότι σύντομα θα γνωστοποιηθούν περισσότερες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένης της ημερομηνίας κυκλοφορίας και των νέων τίτλων που έρχονται στην πλατφόρμα. Είσαι Gamer; To ίδιο και εμείς! Για αυτό έχουμε ό,τι χρειάζεσαι στο Gaming Zone!