PlayStation 5: Φουντώνουν οι φήμες για Backwards Compatibility!

    Πρόσφατα ευρήματα, σχετικά με την ανάπτυξη του PlayStation 5, θέλουν την Sony να υποκύπτει στις επιθυμίες (και τις διαμαρτυρίες) των χρηστών και να προετοιμάζει το «έδαφος» για backwards…

    PS5_BC
    Πρόσφατα ευρήματα, σχετικά με την ανάπτυξη του PlayStation 5, θέλουν την Sony να υποκύπτει στις επιθυμίες (και τις διαμαρτυρίες) των χρηστών και να προετοιμάζει το «έδαφος» για backwards compatibility Συγκεκριμένα, μία πατέντα, η οποία κατοχυρώθηκε από την Sony Interactive Entertainment America LLC πριν από δύο χρόνια και ανανεώθηκε πρόσφατα, στις 2 Οκτωβρίου, κάνει αναφορά για χρήση στοιχείων (assets) υψηλότερης ανάλυσης κατά την εξομοίωση (emulation) παλαιότερων τίτλων. Η πατέντα έχει τίτλο "Remastering by emulation" και λαμβάνοντας υπόψη την περιγραφή που ακολουθεί, πολλοί πιστεύουν ότι η ανάπτυξη εργαλείων για την αποδοτικότερη συμβατότητα με τίτλους παλαιότερων συστημάτων έχει ήδη δρομολογηθεί από την ιαπωνική εταιρεία:
    Each asset such as a texture called for by legacy software such as a legacy computer game software has a unique identifier associated with it. The unique identifier can be rendered by imposing a hash on the asset, and then the asset stored with its identifier in a data structure. An artist remasters the textures for presentation on a higher resolution display than envisioned in the original software, and stores them back in the data structure with their identifiers. The original software is then played on the higher resolution display, with asset (such as texture) calls being intercepted, identified, and the data structure entered to retrieve the remastered asset having a matching identifier. The remastered asset is then inserted on the fly into the game presentation.
    Ωστόσο, χωρίς την επίσημη επιβεβαίωση της Sony όλα αυτά δεν είναι παρά υποθέσεις, οι οποίες - ας μην κρυβόμαστε - θα επιθυμούσαμε να βγουν αληθινές.