Plaisio Blog
Γυμναστική

Workout Plans στην παραλία: Γυμναστική στο νερό ή στην άμμο;

Ξέρω, ξέρω… Οι περισσότεροι -αν όχι όλοι- βλέπουν την παραλία ως μια ευκαιρία να χαλαρώσουν από τη ρουτίνα της καθημερινότητας. Τόσο σωματικά, όσο και ψυχικά. Είναι το απόλυτο μέρος όπου μπορούν να ξαπλώσουν στον ήλιο, να «δουλέψουν» το μαύρισμά τους, να πιούν δροσιστικά ποτά, να διαβάσουν ένα καλό βιβλίο, να κάνουν τις βουτιές τους… Και όλα αυτά, στο μέγιστο βαθμό.

Ωστόσο, η απόλυτη χαλάρωση μπορεί κάποιες φορές να χάνει την ελκυστικότητά της. Γι’ αυτό, θα μπορούσες να συνδυάσεις τον ελεύθερο χρόνο σου με κάποιες δραστηριότητες, που θα boost-άρουν την ψυχολογία και τη διάθεσή σου. Αλλά, ταυτόχρονα, θα σε κρατήσουν σε φόρμα και θα ενισχύσουν την φυσική σου κατάσταση… Trust me!

Να μερικές ευχάριστες ιδέες, για να γυμναστείς μόνος σου ή με την παρέα σου!

#01 Τρέξε στην άμμο!

Μιλώντας για το τρέξιμο στην παραλία, ετοιμάσου για μια δυνατή προπόνηση. Αφού το τρέξιμο στην άμμο, απαιτεί περισσότερη ενέργεια απ’ ότι σε άλλες επιφάνειες. Πρόκειται για μια πρόκληση για τις γάμπες με σκοπό την ενδυνάμωσή τους.

Για αρχή, καλό θα είναι να ξεκινήσεις να τρέχεις για 10 – 15 λεπτάκια. Ύστερα, οπωσδήποτε να κάνεις ορισμένες διατάσεις, ώστε να μη σου βγει «ξινή» η προπόνηση. Και μιας που ξεκίνησες με τα δύσκολα, μήπως να αυξήσεις την μυϊκή σου δύναμη με τη χρήση Kettlebell -λίγων κιλών- ή με λάστιχα γυμναστικής; Επίλεξε τις αγαπημένες σου ασκήσεις και… Ετοιμάσου να καείς! Κυριολεκτικά και μεταφορικά.


TIP! Πάρε μαζί σου το φορητό μπλέντερ και ετοιμάσου για ενυδάτωση! Μετά το τρέξιμο, φτιάξε ένα δυναμωτικό «κοκτέιλ» από φρέσκα φρούτα της αρεσκείας σου και τόνωσε τον οργανισμό με πολλήηηη ενέργεια!

#02 Παίξε Beach Volley!

Το beach volley είναι ο βασιλιάς των summer sports. Το μόνο που χρειάζεσαι για να παίξεις είναι: μια μπάλα βόλεϊ, την παρέα σου και την πιο καλή σου διάθεση. Aποτελεί μια ευχάριστη αθλητική δραστηριότητα, που δυναμώνει τόσο το πάνω, όσο και το κάτω μέρος του σώματος.

Παράλληλα, βελτιώνει το συντονισμό των ματιών και αναπτύσσει γρήγορα αντανακλαστικά. Το κυριότερο όμως απ’ όλα, είναι ότι επιδρά θετικά τόσο στην ψυχική υγεία, όσο και στην ανάπτυξη της κοινωνικότητας. Είναι τόσο εύκολο, όσο και διασκεδαστικό παιχνίδι. Φόρα οπωσδήποτε το αντιηλιακό σου, γυαλιά ηλίου, καπέλο και πέτυχε ένα super μαύρισμα, κάνοντας πολλά άλματα και καρφώματα!

#03 It’s Yoga O’clock!

Εδώ, δε μιλάμε για μια απλή άσκηση. Αφού η γιόγκα δεν περιορίζεται μόνο στην καλή σωματική κατάσταση. Στρέφεται στην ανάπτυξη της ευλυγισίας και της ισορροπίας. Η ζωή σου αποκτά ποιότητα. Το σώμα σου συνδέεται τόσο με την καρδιά, όσο και με το μυαλό. Άπλωσε λοιπόν το στρώμα και την πετσέτα γυμναστικής σου στην άμμο, βάλε μια chill out μουσική, κλείσε τα μάτια και συντόνισε τις αναπνοές σου, συνδυαστικά με τις ανάλογες ασκήσεις.. και ξεκίνα με το “Namaste” χαιρετισμό.

Ο Plaisio Expert προτείνει…

Τις κάρτες Yoga από την Calm Club. Ένα πακέτο με 52 κάρτες, για να ανακαλύψεις όλες τις στάσεις Yoga χωρίς να ψάχνεις μόνος σου από site σε site.

#04 Δοκίμασε Aqua Aerobic!

Το aqua aerobic είναι μία σύγχρονη και άκρως αποτελεσματική μέθοδος γυμναστικής μέσα στο νερό. Απευθύνεται σε όλους, χωρίς να είναι απαραίτητη η γνώση της κολύμβησης. Μέσα από μια σειρά ασκήσεων στο νερό βελτιώνεται η φυσική κατάσταση, αλλά και η διάθεση. Αφού προσφέρει στιγμές δροσιάς και ξεγνοιασιάς. Εσύ, επίλεξε το κατάλληλο αντηλιακό, πέταξε το παρεό, φόρεσε το πιο φωτεινό χαμόγελο και το μόνο που σου μένει να κάνεις, είναι να το δοκιμάσεις.


TIP! Πάρε μαζί σου και το δαχτυλίδι γυμναστικής. Ενεργοποιεί και ενδυναμώνει το μυϊκό σύστημα στον κορμό, δίνοντας έτσι μεγάλη σταθερότητα στη σπονδυλική στήλη. Μπορεί εξίσου να γυμνάσει μεγάλες μυϊκές ομάδες στα χέρια και τα πόδια με το κατάλληλο ασκησιολόγιο.

#05 SUP με φόντο το ηλιοβασίλεμα!

Η εικόνα μοιάζει ειδυλλιακή: εσύ πάνω στο κύμα και στο βάθος ο ήλιος δύει. Το SUPing αποτελεί μια συναρπαστική εμπειρία. Είναι μια δραστηριότητα κατά την οποία πρέπει να σταθείς όρθιος σε μία σανίδα SUP πάνω στο νερό. Κάτι που απαιτεί έντονο συντονισμό, καθώς διάφοροι μύες σε όλο το μέρος του σώματος θα πρέπει να «συνεργαστούν» για να σε κρατήσουν όρθιο. Είναι ένα περιπετειώδες sport, που ίσως στην αρχή να σε δυσκολέψει. Σίγουρα όμως θα σε ξετρελάνει η διαδρομή, η εμπειρία, ο ήλιος και η θάλασσα.

Όπως κι αν επιλέξεις να περάσεις αυτές τις πολύτιμες μέρες, κοίτα να ξεκουραστείς σωματικά και ψυχικά. Να περάσεις χρόνο με τα αγαπημένα σου άτομα, να ζήσεις όμορφες στιγμές και να συλλέξεις εικόνες, που θα σταθούν σύμμαχοι κατά την επιστροφή σου πίσω στην καθημερινότητα!
Avatar

Μ. Κυριακοπούλου