Plaisio Blog

D.O.S.E: Το μέλλον της ομορφιάς

Μία σκηνή από την ταινία “ο Διάβολος φοράει Prada”, μας είχε σοκάρει τότε, για τον τρόπο που δημιουργούνται οι τάσεις τις μόδας κάθε σεζόν.

Ήταν η σκηνή που η παντοδύναμη ξινή, διευθύντρια του περιοδικού μόδας, την οποία υποδυόταν η Μέριλ Στριπ, αποφάσιζε με τους στυλίστες και τους συνεργάτες της, ποια χρώματα και ποια υφάσματα, κοψίματα και στυλ, θα αγοράζαμε όλοι εμείς οι κοινοί θνητοί την επόμενη χρονιά.

Κάπως έτσι, γίνεται και με τις τάσεις κάθε σεζόν, στον τομέα της ομορφιάς. Στις κολοσσιαίες εταιρείες καλλυντικών, κάθε σεζόν λανσάρουν νέες ιδέες.

Τα τελευταία χρόνια δουλεύεται, με τη βοήθεια επιστημόνων της τεχνολογίας του design και της δερματολογίας, μία μετατόπιση από το “ομορφιά για όλους”, στο “ομορφιά για κάθε έναν ξεχωριστά”. Η προσωπική φροντίδα και ομορφιά, γίνεται customised.

Όπως είπε σχετικά, σε συνέντευξη του ο αντι-πρόεδρος της L’OREAL International, Guive Balooch, ο στόχος είναι, μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, κάθε άνθρωπος να μπορεί σε συνεργασία με το γιατρό του, να δίνει στο δέρμα του, ότι ακριβώς χρειάζεται, τα σωστά συστατικά, στη σωστή ποσότητα. Για το λόγο αυτό εξελίσσουν ένα μίνι εργαστήριο, με τα αρχικά D.O.S.E., που κινείται από το καλοκαίρι πιλοτικά και θέτει καινούρια standrads, για όλη τη βιομηχανία της ομορφιάς.

Η τεχνολογία, έχει κυρίαρχο ρόλο σε αυτή τη νέα φάση, αφού όλα ελέγχονται και υλοποιούνται από υπολογιστή.

Το design, δεν ευθύνεται πλέον μόνο για το όμορφο αποτέλεσμα για λόγους marketing, αλλά επιδιώκει να προσδώσει στην τεχνολογία τη “ζεστασιά” που θα την κάνει οικεία και προσβάσιμη.

 

Αυτό που έχει σημασία είναι ότι στο μέλλον, όπως φαίνεται θα μπορούμε να δώσουμε στο δέρμα μας και γενικά στην εικόνα μας αυτό που χρειάζεται, την κάθε στιγμή, αφού τα μαζικά προϊόντα καλλωπισμού,  θα περάσουν σταδιακά στην ιστορία.

καλοκαίρι αντίο. καλώς ήρθες σχολείο.
καλοκαίρι αντίο. καλώς ήρθες σχολείο.