Τα Amazon Go έρχονται στο Ηνωμένο Βασίλειο

    Νέες αιτήσεις, σχετικά με την κατοχύρωση εμπορικών σημάτων και σλόγκαν τα οποία αφορούν τη λειτουργία των καταστημάτων Go, φαίνεται ότι κατέθεσε η Amazon στο Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας του…

    AmazonGo
    Νέες αιτήσεις, σχετικά με την κατοχύρωση εμπορικών σημάτων και σλόγκαν τα οποία αφορούν τη λειτουργία των καταστημάτων Go, φαίνεται ότι κατέθεσε η Amazon στο Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας του Ηνωμένου Βασιλείου, υποδεικνύοντας ότι σκοπεύει να επεκτείνει τις δραστηριότητες της και στην Ευρώπη Η αμερικανική εταιρεία, η οποία εδώ και αρκετό καιρό βρίσκεται σε διαμάχη με γνωστές εμπορικές αλυσίδες όπως η Tesco και η Sainsbury - οι οποίες με τη σειρά τους δέχονται πιέσεις από εκπτωτικά σούπερ μάρκετ όπως τα Aldi και τα Lidl - κατοχύρωσε σλόγκαν όπως  "No Lines, No Checkout. (No, Seriously)" και "Every Queue is a Defect και Every Line is a Defect" τα οποία θυμίζουν αρκετά εκείνα που χρησιμοποιήθηκαν για την προώθηση των καταστημάτων της στις ΗΠΑ. Τα μανάβικα Amazon Go (γιατί περί μανάβικων πρόκειται) υπόσχονται ψώνια χωρίς ουρές και ταμεία, εισάγοντας ένα νέο ανταγωνιστικό στοιχείο σε σχέση με τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Χρησιμοποιούν αισθητήρες οι οποίοι ανιχνεύουν ποια αντικείμενα παίρνουν οι πελάτες από τα ράφια, χρεώνοντας το ανάλογο ποσό στο λογαριασμό τους (Amazon account) χωρίς καμία περαιτέρω διαδικασία και ο πελάτης είναι ελεύθερος να φύγει από το κατάστημα. Σε περίπτωση που το προϊόν επιστρέψει στο ράφι, αφαιρείται αυτόματα και από το λογαριασμό. Τα καταστήματα Amazon Go προσφέρουν αναμφισβήτητα μία εντυπωσιακή καταναλωτική εμπειρία, ωστόσο βρίσκονται σε δοκιμαστικό στάδιο, καθώς ακόμα δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν πολλά άτομα ταυτόχρονα. Η Amazon προχώρησε και σε μία νέα συμφωνία, αυτή τη φορά με το online ηλεκτρονικό κατάστημα φρούτων και λαχανικών Fresh, εκτελώντας "one-hour" διανομές φρέσκων προϊόντων σε περιοχές του Λονδίνου - υπηρεσία η οποία δεν παρέχεται από καμία άλλη αλυσίδα μαναβικής.   Πηγή