Social distancing με ρομπότ σε ρόλο σερβιτόρων στην Ολλανδία!

    Με την πανδημία του κορονοϊού να έχει προκαλέσει ανεπανόρθωτες ζημίες, οι αντοχές πολλών επιχειρήσεων δείχνουν να έχουν εξαντληθεί και η ανάγκη για επιστροφή στην «κανονικότητα» φαντάζει πιο…

    RW-Holland-2
    Με την πανδημία του κορονοϊού να έχει προκαλέσει ανεπανόρθωτες ζημίες, οι αντοχές πολλών επιχειρήσεων δείχνουν να έχουν εξαντληθεί και η ανάγκη για επιστροφή στην «κανονικότητα» φαντάζει πιο επιτακτική από ποτέ! Για αυτό και το εστιατόριο Royal Palace, στην παραθαλάσσια πόλη Renesse της Ολλανδίας, αποφάσισε να εντάξει στο δυναμικό του ρομποτικούς σερβιτόρους, με σκοπό να μειωθεί η επαφή μεταξύ των επισκεπτών. Διακοσμημένα και προγραμματισμένα ανάλογα, τα ρομπότ θα υποδέχονται τους πελάτες (με ανώτατο όριο έως και 30 άτομα, ανάλογα με το κατάστημα), θα σερβίρουν κινεζικά και ινδονησιακά εδέσματα και στη συνέχεια θα παραλαμβάνουν τα χρησιμοποιημένα πιάτα από τα τραπέζια. Ο ιδιοκτήτης του (οικογενειακού) εστιατορίου, Leah Hu, ανέφερε ότι τα ρομπότ ήρθαν για να προσφέρουν «χέρι βοήθειας» στο προσωπικό - και όχι για να το αντικαταστήσουν - εκτελώντας τυποποιημένες εργασίες, οι οποίες «ροκανίζουν» πολύτιμο χρόνο. Αν και το κόστος απόκτήσής τους είναι απαγορευτικό για τις μικρότερες επιχειρήσεις, οι ρομποτικοί σερβιτόροι (συχνό θέαμα σε πολλές χώρες της Ασίας) έρχονται να συνδράμουν στο άνοιγμα των καταστημάτων εστίασης, τα οποία, σχεδόν σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, βρίσκονται κλειστά για περισσότερους από 2 μήνες. Στην Ελλάδα, ο τομέας της εστίασης παρουσιάζει σημαντική πτώση, που αγγίζει κατά μέσο όρο ακόμη και το 70%, με άμεσες επιπτώσεις στη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων και δυσκολία στην πρόβλεψη της επαναφοράς, καθώς οι Έλληνες περιόρισαν τις εξόδους τους στα εστιατόρια.