Yuri
    Ιαν 31, 9:20μμ

    Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το ιστορικό Rallye-Monte Carlo με Tech Partner το Πλαίσιο

    Ολοκληρώθηκε με επιτυχία και υπερηφάνεια το μηχανοκίνητο γεγονός της χρονιάς, το 22ο Rallye Monte-Carlo, που είχε tech partner, το Πλαίσιο και έκανε εκκίνηση από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, κάτι που…

    monte-carlo
    Ολοκληρώθηκε με επιτυχία και υπερηφάνεια το μηχανοκίνητο γεγονός της χρονιάς, το 22ο Rallye Monte-Carlo, που είχε tech partner, το Πλαίσιο και έκανε εκκίνηση από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, κάτι που είχε να συμβεί, 44 ολόκληρα χρόνια. Η Αθήνα, ήταν μία από τις 6 Ευρωπαϊκές πόλεις-σταθμούς, του ιστορικού Ράλλυ και φέτος ξεκίνησαν το ταξίδι τους, από εδώ, συνολικά, 11 Ελληνικά και 12 ξένα πληρώματα, σε σημαίες Γαλλίας, Τσεχίας, Μεγάλης Βρετανίας και Μάλτας. Το συναρπαστικό ταξίδι, των Ελληνικών πληρωμάτων μέσα από διαδρομές στην Ιταλία, τη Γαλλία και τέλος το Μόντε - Κάρλο. είχε "συν-οδηγό" τεχνολογίας το Πλαίσιο, που πρόσφερε τον εξοπλισμό για την αποτύπωση των δυνατών στιγμών του σπουδαίου αυτού γεγονότος. Από τα 11 Ελληνικά πληρώματα, τερμάτισαν τα 9, παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες, καθώς δύο Ελληνικές ομάδες αποσύρθηκαν από τον αγώνα. Λανθασμένες επιλογές στις διαδρομές, λόγω της έντονης χιονόπτωσης, επέφεραν πέναλτυ, σε 5 Ελληνικές αποστολές και άλλες ξένες, ανάμεσά τους και στο team, των Δελαπόρτα και Μουστάκα, με VW Golf GTi του 1979,  που κατείχαν τη δεύτερη θέση στον περσινό αγώνα. Στην κορυφή της κατάταξης, βρίσκονται οι Γάλλοι, Badosa και Reidl, με Renault 8 του 1969, στη δεύτερη θέση οι Ιταλοί, Canella και Arena με Lancia Fulvia Coupe και στην τρίτη θέση, οι Ιταλοί, De Angelis και Sisti με Fiat Ritmo 60. Αναμένουμε πιο δυνατές εμπειρίες τον επόμενο Ιανουάριο για τις Team Les Grecs αλλά και για όλους, όσοι στηρίζουν και αγαπούν τη σπορ οδήγηση και το κλασσικό αυτοκίνητο. Κοινός παρονομαστής για όλους είναι η ελπίδα, η Ελλάδα, να πρωτοστατήσει και πάλι στις σπουδαίες αθλητικές διοργανώσεις.