Δημήτρης Κολιός
    Μαρ 18, 12:06μμ

    H νέα CRYENGINE εισάγει το Real-Time Raytracing σε όλες τις NVIDIA non-RTX & AMD GPUs!

    Η Crytek παρουσίασε το Neon Noir, ένα Real-Time Raytracing Demo το οποίο έτρεχε σε μία AMD Radeon RX Vega 56, αποδεικνύοντας ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία δεν αποτελεί πλέον αποκλειστικό προνόμιο των…

    Crytek_RTX2
    Η Crytek παρουσίασε το Neon Noir, ένα Real-Time Raytracing Demo το οποίο έτρεχε σε μία AMD Radeon RX Vega 56, αποδεικνύοντας ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία δεν αποτελεί πλέον αποκλειστικό προνόμιο των NVIDIA RTX GPUs. Η γερμανική εταιρεία υποστηρίζει ότι το Neon Noir μπορεί να τρέξει σε οποιαδήποτε σύγχρονη AMD/NVIDIA non-RTX GPU που υποστηρίζει APIs όπως το Vulkan και DX12, αξιοποιώντας μία βελτιστοποιημένη έκδοση του Total Illumination, το οποίο θα ενσωματωθεί στη μηχανή γραφικών της, CRYENGINE 5.5, μέσα στο 2019. Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικο θα επιτρέψει στους developers να δημιουργήσουν πιο ρεαλιστικές σκηνές, με πολύπλοκες αντανακλάσεις και σκιάσεις πραγματικού χρόνου, μεταμορφώνοντας την εικόνα των μελλοντικών video games. Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής: Crytek has released a new video demonstrating the results of a CRYENGINE research and development project. Neon Noir shows how real-time mesh ray-traced reflections and refractions can deliver highly realistic visuals for games. The Neon Noir demo was created with the new advanced version of CRYENGINE’s Total Illumination showcasing real time ray tracing. This feature will be added to CRYENGINE release roadmap in 2019, enabling developers around the world to build more immersive scenes, more easily, with a production-ready version of the feature. Ray tracing is a rendering technique that simulates complex lighting behaviors. Realism is achieved by simulating the propagation of discreet fractions of energy and their interaction with surfaces. With contemporary GPUs, ray tracing has become more widely adopted by real-time applications like video games, in combination with traditionally less resource hungry rendering techniques like cube maps; utilized where applicable.