Facebook: Νέο λογότυπο και διαχωρισμός από τις θυγατρικές εταιρείες!

    Με σχετική ανάρτηση στο επίσημο blog της Facebook, ο Antonio Lucio (Chief Marketing Officer) ανακοίνωσε πως ήρθε η ώρα για μία «ανανέωση» στην εμφάνιση του λογότυπου της αμερικανικής εταιρείας, αλλαγή…

    Facebook_New_Logo
    Με σχετική ανάρτηση στο επίσημο blog της Facebook, ο Antonio Lucio (Chief Marketing Officer) ανακοίνωσε πως ήρθε η ώρα για μία «ανανέωση» στην εμφάνιση του λογότυπου της αμερικανικής εταιρείας, αλλαγή η οποία σηματοδοτεί και τον διαχωρισμό της μητρικής εταιρείας από τις θυγατρικές της. «Οι χρήστες πρέπει να γνωρίζουν ποιες εταιρείες δημιουργούν τα προϊόντα που χρησιμοποιούν. Οι κύριες υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν την εφαρμογή Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal και Calibra. Αυτές οι εφαρμογές και οι τεχνολογίες μοιράζονται την ίδια υποδομή εδώ και χρόνια, ενώ οι ομάδες που βρίσκονται πίσω από αυτές συνεργάζονται συχνά. Τις επόμενες εβδομάδες, θα αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε το νέο εμπορικό σήμα στα προϊόντα και στο υλικό μάρκετινγκ της εταιρείας, δημιουργώντας παράλληλα και μία νέα κεντρική ιστοσελίδα.», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Facebook. Για τους περισσότερους χρήστες, οι οποίοι χρησιμοποιούν τις εφαρμογές μέσω των έξυπνων συσκευών τους, η αλλαγή δεν θα γίνει καν αντιληπτή, αφού θα εξακολουθήσουν να φέρουν τα ίδια λογότυπα, απλά θα προστεθεί στις περιγραφές τους η φράση "From Facebook". Με κεφαλαία γράμματα και υψηλή αναγνωστική ευκρίνεια, η νέα - πιο λεπτή και πιο μοντέρνα - γραμματοσειρά του νέου λογοτύπου της εταιρείας Facebook θα παραμένει ίδια σε κάθε περίπτωση, ωστόσο θα αλλάζει ο χρωματισμός της, ανάλογα με την υπηρεσία που αφορά.