![Shazam_Apple](/sites/default/files/styles/article_full/public/post_images/Shazam_Apple.png?itok=-RvTf10x)
Η εξαγορά της Shazam από την Apple ολοκληρώθηκε με επιτυχία, με τη δημοφιλής πλατφόρμα αναγνώρισης τραγουδιών και την ομάδα ανάπτυξης της Shazam Entertainment Ltd. να εντάσσεται στο δυναμικό της αμερικανικής εταιρείας.
Η διαδικασία της εξαγοράς - το κόστος της οποίας ανέρχεται στα 400 εκατομμύρια δολάρια - ξεκίνησε τον περασμένο Δεκέμβριο και «πάγωσε» από την Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία ήθελε να εξετάσει τους όρους της συμφωνίας, προκειμένου να αποφευχθούν παραβάσεις της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας.
Το «πράσινο φως» δόθηκε στις αρχές του μήνα κι έτσι η Shazam Entertainment πέρασε και επίσημα στην ιδιοκτησία της Apple, η οποία ανακοίνωσε πως σκοπεύει να αφαιρέσει όλα τα διαφημιστικά μηνύματα από την εφαρμογή, σε iOS και Android, καταργώντας ουσιαστικά την premium έκδοση (Shazam Encore).
Η Shazam μετράει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο downloads σε ολόκληρο τον κόσμο και χρησιμοποιείται περισσότερες από 20 εκατομμύρια φορές καθημερινά.
![](/sites/default/files/uploads/2018/09/Shazam_Apple_2.jpg)
![](/sites/default/files/uploads/2018/09/Shazam_Apple_2.jpg)