Τεχνητή Νοημοσύνη της NVIDIA αναδημιούργησε τον PAC-MAN!

    Ο PAC-MAN «σαραντάρισε» και η NVIDIA, σε συνεργασία με την BANDAI NAMCO Entertainment, αποφάσισε να το γιορτάσει με έναν πρωτότυπο τρόπο, αξιοποιώντας τις δυνατότητες ενός μοντέλου Τεχνητής Νοημοσύνης…

    PAC-MAN-Main
    Ο PAC-MAN «σαραντάρισε» και η NVIDIA, σε συνεργασία με την BANDAI NAMCO Entertainment, αποφάσισε να το γιορτάσει με έναν πρωτότυπο τρόπο, αξιοποιώντας τις δυνατότητες ενός μοντέλου Τεχνητής Νοημοσύνης και αναδημιουργώντας τον τίτλο από το μηδέν! Το NVIDIA GameGAN (Generative Αdversarial Νetwork), αφού «καταβρόχθισε» 50,000 γύρους και χωρίς να του δοθούν εξηγήσεις για τους κανόνες ή τους περιορισμούς του παιχνιδιού, κατάφερε να αναπαράγει επιτυχώς τις πίστες αλλά και τη βασική συμπεριφορά των χαρακτήρων, χωρίς να γράφτει ούτε μία γραμμή κώδικα! Ο Koichiro Tsutsumi της BANDAI NAMCO Research δήλωσε «Εντυπωσιαστήκαμε από το αποτέλεσμα, αρχικά δεν πιστεύαμε πως η Τεχνητή Νοημοσύνη θα μπορούσε να αναπαράγει το παιχνίδι, χωρίς να γνωρίζει εκ των προτέρων τους μηχανισμούς του. Η συγκεκριμένη έρευνα αναδεικνύει τα πλεονεκτήματα που μπορεί να προσφέρει ένα σύστημα μηχανικής μάθησης στους developers, βοηθώντας τους να φτιάξουν νέα επίπεδα, νέους χαρακτήρες - ακόμα και ολόκληρους τίτλους - με μεγαλύτερη ευκολία!» Παρ' όλα αυτά, στις αρχικές αναπαραστάσεις του παιχνιδιού τα φαντάσματα δεν μπορούσαν να πιάσουν τον PAC-MAN, καθώς οι 50.000 γύροι που παρακολούθησε το GameGAN είχαν επιτευχθεί από μία άλλη Τεχνητή Νοημοσύνη, το παιχνίδι της οποίας ήταν υποδειγματικό!