Splinter Cell Remake: Yπό ανάπτυξη στην Ubisoft Toronto!

    Η καναδική Ubisoft Toronto αναπτύσσει ένα ριμέικ του Tom Clancy's Splinter Cell, του stealth shooter που ξεκίνησε την ομώνυμη σειρά παιχνιδιών και «σύστησε» τους παίκτες τον θρυλικό Sam Fisher. Το…

    SamFisher-SSR-Main
    Η καναδική Ubisoft Toronto αναπτύσσει ένα ριμέικ του Tom Clancy's Splinter Cell, του stealth shooter που ξεκίνησε την ομώνυμη σειρά παιχνιδιών και «σύστησε» τους παίκτες τον θρυλικό Sam Fisher.
    Το νέο Splinter Cell θα ανακατασκευαστεί από το μηδέν με τη βοήθεια της Snowdrop Engine (Massive Entertainment/Ubisoft), την ίδια ΑΑΑ μηχανή γραφικών που χρησιμοποιείται για την ανάπτυξη του Avatar: Frontiers of Pandora αλλά και του επερχόμενου τίτλου Star Wars από την Ubisoft. Απαντώντας σε ερωτήματα του δημοσιογράφου Mikel Reparaz, οι Chris Auty (Creative Director), Matt West (Producer) και Peter Handrinos (Technical Producer) αποκάλυψαν πως αν και η ανάπτυξη του τίτλου βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο, καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να παραμείνουν αναλλοίωτα τα πρωταρχικά χαρακτηριστικά του Splinter Cell - στα οποία οφείλεται και η μετέπειτα επιτυχία της σειράς. «Αναγνωρίζουμε ότι ένα τεράστιο μέρος της απήχησης του Splinter Cell πηγάζει από τον άψογο σχεδιασμό, την εκτέλεση και την ικανοποίηση που νιώθεις κάθε φορά που βρίσκεσαι στον κόσμο του. Θα αφιερώσουμε χρόνο για να εξερευνήσουμε τι σημαίνει αυτό για εμάς, για το φως και τη σκιά, για την τεχνολογία του animation, για το gameplay, την Τεχνητή Νοημοσύνη, ακόμη και τον ήχο. Θέλουμε να προσφέρουμε (στους φανατικούς θαυμαστές της σειράς) κάτι νέο, αλλά ταυτόχρονα να τους συνδέσουμε με το συναίσθημα που είχαν πριν από δύο δεκαετίες, παίζοντας αυτό το αριστούργημα για πρώτη φορά», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Handrinos. [caption id="attachment_75429" align="alignnone" width="800"] Photo Credit: © 2021 Ubisoft Entertainment[/caption] «Με αυτό το ριμέικ δημιουργούμε μια σταθερή βάση για το μέλλον του Splinter Cell», δήλωσε ο Chris Auty, χωρίς να δώσει διευκρινίσεις για την ημερομηνία ή έστω το χρονικό παράθυρο κυκλοφορίας του νέου τίτλου. Για την ιστορία, το αρχικό παιχνίδι - το οποίο αξιοποιούσε την Unreal Engine 2 - κυκλοφόρησε το 2002 από τα Microsoft Game Studios για Xbox, Windows, Mac OS X, PlayStation 2, GameCube και Game Boy Advance. Είσαι Gamer; To ίδιο και εμείς! Για αυτό έχουμε ό,τι χρειάζεσαι στο Gaming Zone! Και μην ξεχνάς: κάθε εβδομάδα και μόνο για τρεις ημέρες σε περιμένουμε με τα καλύτερα Secret Offers!