Σύμφωνα με την Sensor Tower, το 2021 οι Ευρωπαίοι mobile gamers δαπάνησαν περισσότερα από 11 δισεκατομμύρια δολάρια για αγορές μέσω των ηλεκτρ. καταστημάτων App Store και Google Play, σε iOS και Android συσκευές αντίστοιχα.
Το νούμερο αυτό, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της αμερικανικής εταιρείας ερευνών, αντιπροσωπεύει μία αύξηση της τάξεως του
16,7% (year-over-year) για τα εν λόγω ηλεκτρονικά καταστήματα, με τα περισσότερα επί του συνόλου έσοδα -
6,4 δισεκατομμύρια δολάρια - να προέρχονται από τους χρήστες του
Google Play (αύξηση 18,5% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση του έτους 2020).
Αντίστοιχα, οι χρήστες του
App Store ξόδεψαν
4,8 δισεκατομμύρια δολάρια (αύξηση 14,3% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση του έτους 2020).
[caption id="attachment_76257" align="alignnone" width="800"]
PlayerUnknown's Battlegrounds Mobile (Tencent Games)[/caption]
Για να αντιληφθείτε το
μέγεθος και τη
σημαντικότητα των προαναφερθέντων αριθμών, στα έσοδα από
mobile games αποδίδεται το
61% των συνολικών δαπανών από Ευρωπαίους χρήστες, τα οποία παράλληλα αντιπροσωπέυουν το
12% των εσόδων της παγκόσμιας αγοράς παιχνιδιών για το 2021.
Οι τίτλοι για κινητά με τις υψηλότερες εισπράξεις της χρονιάς, σύμφωνα με την
Sensor Tower;
PUBG Mobile,
Coin Master και
Roblox. Οι δαπάνες των παικτών για το
PUBG (PlayerUnknown's Battlegrounds Mobile ή «Game for Peace» στην Κίνα) έφεραν στα ταμεία της
Tencent Games περίπου
404 εκατομμύρια δολάρια, το
Coin Master έφερε στα ταμεία της Ισραηλινής
Moon Active περίπου
392 εκατομμύρια δολάρια και τέλος, το
Roblox (Roblox Corporation) συγκέντρωσε περίπου
264 εκατομμύρια δολάρια.
Πηγή: gamesindustry.biz
Είσαι Gamer; To ίδιο και εμείς! Για αυτό έχουμε ό,τι χρειάζεσαι στο Gaming Zone! Και μην ξεχνάς: κάθε εβδομάδα και μόνο για τρεις ημέρες σε περιμένουμε με τα καλύτερα Secret Offers!