PlayStation Store: Προσωρινές αλλαγές στον τρόπο πληρωμής!

    Σημαντικές πληροφορίες, σχετικά με την αγορά περιεχομένου από το PlayStation Store, έδωσε η Sony Interactive Entertainment Europe με σχετική ενημέρωση, καθώς αρκετοί χρήστες ανέφεραν προβλήματα με τις…

    PSStore-payments-2
    Σημαντικές πληροφορίες, σχετικά με την αγορά περιεχομένου από το PlayStation Store, έδωσε η Sony Interactive Entertainment Europe με σχετική ενημέρωση, καθώς αρκετοί χρήστες ανέφεραν προβλήματα με τις πληρωμές από το ψηφιακό κατάστημα του PlayStation, χρησιμοποιώντας πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες μέσω της κονσόλας. Συγκεκριμένα, η ενημέρωση αναφέρει πως το πρόβλημα οφείλεται σε μια νέα νομοθεσία υπηρεσιών πληρωμής, η οποία ενδέχεται να επηρεάσει τον τρόπο που αγοράζεις ψηφιακό περιεχόμενο για το PlayStation 4 και το PlayStation 5 τους επόμενους λίγους μήνες. Για δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση, ακολουθεί η επίσημη ενημέρωση που έλαβαν οι χρήστες της υπηρεσίας, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Η νομοθεσία προέρχεται από την «Αναθεωρημένη Οδηγία για τις Υπηρεσίες Πληρωμών» της Ε.Ε. (γνωστή και ως «PSD2») και έχει σχεδιαστεί με σκοπό την αύξηση της ασφάλειας όσον αφορά τις ηλεκτρονικές πληρωμές, διασφαλίζοντας ότι το άτομο που πραγματοποιεί μια ηλεκτρονική συναλλαγή είναι ο κάτοχος της μεθόδου πληρωμής. Οι τράπεζες, οι πάροχοι πιστωτικών καρτών και τα ιδρύματα πληρωμών βρίσκονται σε διαδικασία προσαρμογής των μέτρων ασφαλείας τους ώστε να πληρούν τα πρότυπα της οδηγίας PSD2. Το νέο πρότυπο ασφαλείας είναι γνωστό με την ονομασία 3DS. Το 3DS θα απαιτεί από τους αγοραστές να περνούν από πρόσθετα μέτρα ασφαλείας κατά τη διάρκεια της συναλλαγής πληρωμής τους, όπως την εισαγωγή ενός Κωδικού πρόσβασης Μίας Χρήσης (τον οποίο θα λαμβάνουν στο κινητό τους τηλέφωνο) ή την παροχή της απάντησης σε μια ερώτηση ασφαλείας. Δυστυχώς, ενόσω υιοθετούνται οι εν λόγω αλλαγές, η αδυναμία επαλήθευσης ταυτότητας βάσει του 3DS ενδέχεται να οδηγήσει σε απόρριψη των πληρωμών που πραγματοποιούνται σε κονσόλες παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των PS4™ και PS5™. Αναμένουμε ότι αυτό θα επηρεάσει περισσότερο τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες σε σχέση με το PayPal και τις άλλες μεθόδους πληρωμής που αποδεχόμαστε. Η εξαργύρωση των κωδικών κουπονιού δεν θα επηρεαστεί. Πώς θα συνεχίσω να αγοράζω ψηφιακό περιεχόμενο για το PS4™ ή το PS5™; Θα συνεχίσεις να έχεις τη δυνατότητα αγοράς σε κονσόλα χρησιμοποιώντας το PayPal ή κάποια εναλλακτική μέθοδο πληρωμής. Μπορείς επίσης να αγοράσεις κουπόνια Ανανέωσης Υπολοίπου Πορτοφολιού (Wallet) που θα εξαργυρώνεις στην κονσόλα σου και, στη συνέχεια, να χρησιμοποιείς τα χρήματα του πορτοφολιού για τις αγορές σου. Εναλλακτικά, η έκδοση εκτός κονσόλας του Playstation™ Store – προσβάσιμη μέσω desktop υπολογιστή ή φορητών συσκευών – δεν αναμένεται να επηρεαστεί δυσμενώς από τη διαδικασία εφαρμογής του 3DS. Επομένως, μπορείς να δοκιμάσεις να χρησιμοποιήσεις την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα σου για να αγοράσεις περιεχόμενο μέσω του PS Store στην τοποθεσία: store.playstation.com Αφότου συνδεθείς στο PS Store και αγοράσεις το περιεχόμενό σου, μπορείς να επιστρέψεις στην κονσόλα σου για να κάνεις λήψη του περιεχομένου. Η πληρωμή μου απορρίπτεται τόσο στην κονσόλα μου τόσο στον desktop υπολογιστή και/ή στη φορητή συσκευή μου. Τι μπορώ να κάνω; Για πόσο χρονικό διάστημα θα διαρκέσει αυτό; Εάν επιθυμείς να ρωτήσεις γιατί μια πληρωμή απορρίφθηκε, επικοινώνησε απευθείας με την τράπεζά σου ή με τον πάροχο της πιστωτικής κάρτας σου. Επίσης, επικοινώνησε μαζί τους για να μάθεις νέα σχετικά με το πότε η εφαρμογή του 3DS θα λειτουργήσει για τις κονσόλες παιχνιδιών. Για περαιτέρω πληροφορίες, μπορείς να επισκεφθείς τη Σελίδα Συχνών Ερωτήσεων.