Mass Effect: Οι αλλαγές και οι… περικοπές της Legendary Edition.

    Οι BioWare εξηγεί τις αλλαγές αλλά και την έλλειψη multiplayer στην νέα έκδοση της τριλογίας Mass Effect. Μετά από την ανακοίνωση της ανανεωμένης Legendary Edition της τριλογίας Mass Effect, η BioWare…

    mass-effect-title
    Οι BioWare εξηγεί τις αλλαγές αλλά και την έλλειψη multiplayer στην νέα έκδοση της τριλογίας Mass Effect. Μετά από την ανακοίνωση της ανανεωμένης Legendary Edition της τριλογίας Mass Effect, η BioWare ξεκίνησε να δίνει λεπτομέρειες σε μεγάλα gaming sites για την δουλειά που έχει γίνει στην ανανέωση των παιχνιδιών Mass Effect και κυρίως στο πρώτο παιχνίδι που, όντας μια κυκλοφορία που μετράει 14 χρόνια, έχει υποστεί τις περισσότερες βελτιώσεις. https://www.youtube.com/embed/n8i53TtQ6IQ Πέρα από τις βασικές βελτιώσεις όπως το HDR και την μεγαλύτερη ανάλυση, η BioWare χρησιμοποίησε τους καλλιτέχνες που διαθέτει, μαζί με αλγόριθμο AI για να αναδημιουργήσει υφές για το περιβάλλον και για τα μοντέλα των χαρακτήρων. Σχεδόν όλες οι στολές έχουν νέες υφές, τα πρόσωπα των ανθρώπινων χαρακτήρων είναι πιο λεπτομερή και πιο ρεαλιστικά και πλέον υπάρχει καλύτερη αλληλεπίδραση των χαρακτήρων με τον φωτισμό. Όσον αφορά τα περιβάλλοντα, έχουν αλλάξει πολλές λεπτομέρειες όπως ο φωτισμός του ουρανού που σε κάποιους πλανήτες που στους αρχικούς τίτλους εμπόδιζε τους παίκτες να χαρούν το λεπτομερές περιβάλλον, η φύση στους πλανήτες που φιλοξενούν ζωή έχει βελτιωμένη λεπτομέρεια. Υπάρχει καλύτερη απεικόνιση νερού, βελτιωμένα εφέ φωτισμού και περισσότερα εφέ σκόνης και καπνού. [caption id="attachment_63343" align="alignnone" width="856"] Photo: BioWare/EA[/caption] Υπάρχουν επίσης και αλλαγές στην ποιότητα του τίτλου πέρα από τον οπτικό τομέα. Πρώτα απ’ όλα οι χρόνοι φόρτωσης είναι σαφώς καλύτεροι, οπότε οι άβολες βόλτες στα ασανσέρ του παιχνιδιού αποτελούν παρελθόν. Στα σημεία που χειρίζεστε οχήματα στις επιφάνειες πλανητών έχουν καλύτερο χειρισμό, ανανεώθηκε το UI του παιχνιδιού, υπάρχουν περισσότερες επιλογές στην δημιουργία χαρακτήρα ενώ κάνουν λόγο και για μια σειρά βελτιώσεων στον τομέα του shooting. Όμως κάποια πράγματα έμειναν ίδια. Πρώτα απ’ όλα, η μηχανή γραφικών παρέμεινε η ίδια που σημαίνει ότι όλη η Legendary Edition τρέχει στην Unreal Engine 3. Οι αλλαγές έγιναν αφού οι συντελεστές έπαιξαν το αρχικό παιχνίδι αρκετές φορές και σημείωσαν τι ακριβώς πρέπει να αλλάξει αλλά εντός της υπάρχουσας μηχανής γραφικών. Οπότε μιλάμε περισσότερο για ένα λεπτομερές remaster παρά για ένα πλήρες remake της τριλογίας. [caption id="attachment_63344" align="alignnone" width="811"] Photo: BioWare/EA[/caption] Επίσης, προσφέρεται όλο DLC της σειράς στο πακέτο, μαζί με promo και exclusive όπλα και πανοπλίες. Δεν υπάρχει η παραμικρή αλλαγή στην ιστορία της τριλογίας, που σημαίνει πως αν σε εξόργισε το τέλος του Mass Effect 3, όπως πολλούς άλλους gamers, θα παραμείνει στην θέση του.  Τέλος, η σημαντικότερη περικοπή είναι το multiplayer. Η Legendary Edition δεν θα έχει καθόλου multiplayer, καθώς η ομάδα επικεντρώθηκε στο να βελτιώσει την single-player εμπειρία. Οτιδήποτε είχε να κάνει με την ιστορία του κόσμου του Mass Effect που είχε σχέση με το multiplayer των τίτλων, αναπροσαρμόστηκε και μεταφέρθηκε στο single-player και έχουν γίνει οι ανάλογες αλλαγές και αναδιανομές. Η συλλογή Mass Effect: Legendary Edition κυκλοφορεί στις 14 Μαΐου για PC, PS4, Xbox One ενώ μπορούν να παιχτούν σε PS5 και Xbox Series X|S μέσω backwards compatibility. Πηγή 1 Πηγή 2