Epic Games' Fortnite: Σε $3 δισεκατομμύρια ανέρχονται τα κέρδη για το 2018!

    Το 2018 ήταν μία ιδιαίτερα καλή χρονιά για την Epic Games, καθώς σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας TechCrunch η αμερικανική εταιρεία έβαλε στα ταμεία της τρία δισεκατομμύρια δολάρια, κέρδη τα…

    Fortnite_7S_1
    Το 2018 ήταν μία ιδιαίτερα καλή χρονιά για την Epic Games, καθώς σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας TechCrunch η αμερικανική εταιρεία έβαλε στα ταμεία της τρία δισεκατομμύρια δολάρια, κέρδη τα οποία οφείλονται στην τεράστια επιτυχία του γνωστού σε όλους μας Fortnite: Battle Royale! Το Fortnite είναι ένας cross-platform free-to-play τίτλος, τον οποίο μπορεί κανείς να εγκαταστήσει σχεδόν σε όλες τις gaming πλατφόρμες (PlayStation, Xbox, Nintendo Switch, PC, Mac, Android και iOS), με τα κέρδη να προέρχεται καθαρά από την πώληση ψηφιακών αντικειμένων. Σύμφωνα με την Sensor Tower και μόνο από το iOS, το δημοφιλές παιχνίδι επέφερε 385 εκατομμύρια δολάρια μέσα σε 8 μήνες (μεταξύ Απριλίου και Νοεμβρίου), με τους παίκτες να ξοδεύουν 48 εκατομμύρια δολάρια το μήνα - κατά μέσο όρο - σε αγορές. Και ενώ η εφαρμογή εγκατάστασης για Android δεν έγινε ποτέ διαθέσιμη μέσω του Play Store (οι ενδιαφερόμενοι έπρεπε να την κατεβάσουν από την ιστοσελίδα της Epic Games), το λειτουργικό σύστημα της Google πρόσθεσε στο οικοσύστημα άλλά 15 εκατομμύρια παίκτες κατά τη διάρκεια του πρώτου μήνα! Ζημιωμένη από την υπόθεση βγήκε η Google, η οποία έχασε περίπου $50 εκατομμύρια δολάρια, καθώς όλα τα in-app purchases πραγματοποιήθηκαν «εκτός» του ηλεκτρονικού της καταστήματος, άρα δεν υπήρχε και η ανάλογη επιβάρυνση. Τα κέρδη θα μπορούσαν να είναι πολύ υψηλότερα, εάν η κινεζική κυβέρνηση δεν είχε «παγώσει» πριν από 9 μήνες τις αδειοδοτήσεις νέων παιχνιδιών, μπλοκάροντας έτσι τους εκδότες. Τη διανομή του Fortnite: Battle Royale στην κινεζική αγορά έχει αναλάβει ο τεχνολογικός κολοσσός Tencent - ο οποίος το 2012 είχε επενδύσει 330 εκατομμύρια δολάρια με αντάλλαγμα το 40% της Epic Games. Την προηγούμενη εβδομάδα οι αρμόδιες αρχές ανακοίνωσαν ότι βρίσκονται κοντά στην έγκριση της πρώτης παρτίδας τίτλων, ωστόσο δεν είναι σαφές ποια παιχνίδια περιλαμβάνονται σε αυτήν και πότε θα εκτελεστεί η απόφαση.