Control: Preview με την Narrative Designer, Βrooke Maggs!

    Η φετινή gamescom επεφύλασσε πολλές ευχάριστες εκπλήξεις και μία από αυτές ήταν το (spoiler free) Hands-on Preview που πραγματοποιήσαμε μαζί με την Narrative Designer του…

    Control_Launch_01
    Η φετινή gamescom επεφύλασσε πολλές ευχάριστες εκπλήξεις και μία από αυτές ήταν το (spoiler free) Hands-on Preview που πραγματοποιήσαμε μαζί με την Narrative Designer του πολυαναμενόμενου action/adventure Control, Βrooke Maggs! Η Jesse Faden – διευθύντρια της μυστικής υπηρεσίας Federal Bureau of Control (FBC) – εξερευνά φαινόμενα τα οποία αψηφούν κάθε φυσικό νόμο. Χρησιμοποιεί υπερφυσικές δυνάμειςεξοπλισμό και τεχνικές οι οποίες αλλάζουν τη ροή του χρόνου, προκειμένου να αντιμετωπίσει κάποιους πολύ ισχυρούς εχθρούς, κατευθυνόμενους από μία άγνωστή αλλά εχθρική δύναμη, γνωστή ως The Hiss. [gallery ids="46612,46610,46609,46606,46605,46604"] Το σενάριο του Control καλεί να εξερευνήσουμε έναν τεράστιο τσιμεντένιο ουρανοξύστη με το όνομα The Oldest House (παλαιότερο αρχηγείο της FBC), οπλισμένοι με το Service Weapon, ένα όπλο που αλλάζει σχήματα με υπερφυσικό τρόπο. Αυτό το τεράστιο - συνεχώς μεταβαλλόμενο κτίσμα - είναι πολύ μεγαλύτερο μέσα από όσο φαίνεται απ’ έξω… και γεμάτο μυστικά! Plaisio Blog: Καλησπέρα Brooke, πριν περάσω στις ερωτήσεις θέλω να εκφράσω ένα παράπονο, το οποίο θέλω να μεταφέρεις στην ομάδα της Remedy Entertainment: γιατί δεν έχουμε Collector's Edition; Μία φιγούρα της Jesse ή μία ρέπλικα του όπλου της; Βrooke Maggs: (χαμογελώντας) Δεν με έχουν ξαναρωτήσει κάτι τέτοιο αλλά οκ, θα μεταφέρω το παράπονό σου στους συναδέλφους μου. Τώρα που το σκέφτομαι, θα ήταν πολύ κουλ να είχα μία φιγούρα της Jesse στο γραφείο μου! Πάντως, αν θέλεις υπάρχει και η Digital Deluxe έκδοση, η οποία σου δίνει πρόσβαση σε έξτρα περιεχόμενο: την αποστολή Isolation και άφθονο ψηφιακό περιεχόμενο! Plaisio Blog: Μετά τα πολύ δυνατά Alan Wake (2010) και Quantum Break (2016) φτάνουμε στο Control. Έναν τίτλο με μία δυναμικη ηρωίδα, η οποία μπορεί να ελέγχει το υπερφυσικό, να μεταβάλλει το χώρο, περίπου όπως ο Jack Joyce μπορούσε να μανιπιουλάρει το χρόνο. Χρόνος, χώρος, καταλαβαίνεις που το πάω; Ποια ήταν η πηγή της εμπνευσής σας; Βrooke Maggs: To Control είναι ένα ολοκαίνουριο ΙΡ, κάτι που κινείται στα όρια του Sci-Fi και του Horror αλλά ταυτόχρονα δεν είναι τίποτε από τα δύο. Είναι μία περιπέτεια που ξεπερνά τη λογική και σε βοηθά να ανακαλύψεις έναν διαφορετικό, υπερφυσικό κόσμο. Για παράδειγμα, το όπλο της Jesse δεν χρειάζεται σφαίρες, αναπληρώνονται με υπερφυσικό τρόπο. Ωστόσο, χρειάζεται γέμισμα! Επίσης, ακόμα και χωρίς όπλο, η ηρωίδα μας μπορεί να ξεκολλήσει τεράστια κομμάτια από το πάτωμα ή τους τοίχους, να σηκώσει γραφεία, σίδερα, πόρτες ή οτιδήποτε άλλο και να το εκτοξεύσει στους αντιπάλους της. Το πρόβλημά της δεν είναι τα πυρομαχικά. Είναι αυτό το πελώριo κτίσμα και οι παραφυσικές οντότητες που το κρύβονται πίσω από αυτό. Plaisio Blog: To Control υποστηρίζει real-time ray tracing μέσω των NVIDIA RTX GPUs (μίνιμουμ GeForce RTX 2060). 'Εχει μεγάλη διαφορά στην απόδοση; Βrooke Maggs: Το "The Oldest House" έχει πολλά και σκοτεινά δωμάτια, γεμάτα αντικέιμενα, σπασμένα γυαλιά, νερά και καπνούς. Υπάρχουν πολλές σκιές και πολλά σημεία, από τα οποία «δραπετεύουν» μικρές δέσμες φωτός. Ο κώδικας του παιχνιδιού έχει γίνει βελτιστοποιηθεί για κάθε πλατφόρμα ξεχωριστά, ωστόσο η Unreal Engine 4 και η τεχνολογία RTX δίνουν αυτό το «κάτι παραπάνω» στο περιβάλλον του Control. Plaisio Blog: Πες μας λίγα λόγια για το σύστημα μάχης και τις ικανότητες της Jesse. Βrooke Maggs: Εκτός από το υπηρεσιακό της όπλο και τις δυνάμεις τηλεκίνησης, η Jesse μπορεί να ελέγξει και πιο «αδύναμα» άτομα με τη δύναμη της σκέψης, όπως οι Jedi! Παράλληλα, μπορεί να αξιοποιήσει διάφορα αντικείμενα για να πετύχει σημαντικότερα χτυπήματα, όπως π.χ. να ανατινάξει ένα βαρέλι με βενζίνη ή έναν πυροσβεστήρα. Όσο προχωρά, συγκεντρώνει Items και ξεκλειδώνει Skills, με τα οποία μπορεί να μεταμορφώσει το όπλο της αλλά και να ενισχύσει τις ικανότητές της, π.χ. να πηδάει πιο μακριά ή πιο ψηλά, να ίπταται και να ρίχνει αντικείμενα σε μεγαλύτερη απόσταση. Το πως θα χρησιμοποιηθούν εξαρτάται από την εφευρετικότητα του κάθε παίκτη. Plaisio Blog: Φαντάζομαι το παιχνίδι δεν είναι μόνο πιστολίδι, ακούγεται πολύ εύκολο για την ηρωίδα μας. Βrooke Maggs: Η Jesse πρέπει να ανακαλύψει συγκεκριμένους χώρους, συγκεκριμένα δωμάτια, τα οποία κρύβονται στην υποδομή του κτιρίου και χρειάζονται εξορκισμό. Για να το πετύχει αυτό πρέπει να ταξιδεύει στο Astral Plane, μία παράλληλη διάσταση, στην οποία αντιμετωπίζει τις αόρατες, υποχθόνιες δυνάμεις που έχουν καταλάβει το χώρο. Στην πορεία συναντά NPCs, οι οποίοι τις δίνουν αποστολές ή απλά χρειάζονται τη βοήθεια της ενάντια στις δαιμονικές δυνάμεις.  Plaisio Blog: Πόσο χρόνο χρειάζομαι για να ολοκληρώσω το Control; Βrooke Maggs: Περίπου 20 ώρες αλλά αν είσαι αρκετά περίεργος μπορείς εύκολα να τις ξεπεράσεις. Μην ξεχνάς, το παιχνίδι είναι γεμάτο εκπλήξεις! Plaisio Blog: Υπάρχει περίπτωση να δούμε το Control σε μία πλατφόρμα όπως το Stadia ή το xCloud; Βrooke Maggs: Δεν αποκλείεται, ωστόσο δεν γνωρίζω κάτι γι΄αυτό. Αυτό που γνωρίζω, σε ό,τι αφορά τη διαθεσιμότητα για PC, είναι ότι θα ξεκινήσουμε με το Epic Games Store (για ένα χρόνο), μιας και αποτελεί καλύτερη λύση για εμάς. H Βrooke Maggs έχει εργαστεί σε βραβευμένους τίτλους, όπως το The Gardens Between και το Paperbark, ως σύμβουλος στο Florence αλλά στην έκθεση Inside Out για το Μουσείο της Μελβούρνης. Έχει λάβει το Women In Games Fellowship από την Film Victoria και κέρδισε το MCV Pacific XBOX Creative Impact Award για το έργο της στη βιομηχανία των video games. Mετακόμισε πρόσφατα στη Φινλανδία, όπου συνεργάζεται με την Remedy Entertainment.