10 Years of Dragon's Dogma | Υπό ανάπτυξη το Dragon’s Dogma II

    Well met, brave Arisen! Η μεταμεσονύχτια διαδικτυακή παρουσίαση της Capcom για τον εορτασμό της συμπλήρωσης 10 χρόνων από την κυκλοφορία του Dragon’s Dogma (2012) επεφύλασσε μία ευχάριστη έκπληξη για…

    DDII-Main
    Well met, brave Arisen! Η μεταμεσονύχτια διαδικτυακή παρουσίαση της Capcom για τον εορτασμό της συμπλήρωσης 10 χρόνων από την κυκλοφορία του Dragon’s Dogma (2012) επεφύλασσε μία ευχάριστη έκπληξη για τους φίλους του γνωστού hack and slash aRPG. 
    Στο πλαίσιο του «10 Years of Dragon's Dogma» και σε ρόλο παρουσιαστή, έχοντας στο πλευρό του τους Daigo Ikeno (Art Director) και Kenichi Suzuki (Level Designer), ο Director/Designer Hideaki Itsuno (Power Stone, Devil May Cry, Dragon's Dogma, Darkstalkers, Street Fighter Alpha κ.ά.) μίλησε για το όραμα που οδήγησε στην ανάπτυξη του αρχικού Dragon’s Dogma, αναφέρθηκε στους στόχους αλλά και στις προκλήσεις που εμφανίστηκαν στην πορεία. Αφού συνομίλησαν για περίπου 10 λεπτά - παραθέτοντας πληροφορίες για τη δημιουργία του φανταστικού αυτού κόσμου (από τους μηχανισμούς και τις αποστολές, μέχρι την έμπνευση που είχαν για τα τοπία και τα μυθικά πλάσματα) - ο Itsuno και οι «προσκεκλημένοι» του σηκώθηκαν όρθιοι, στάθηκαν στη μέση του δωματίου, υποκλίθηκαν και ανακοίνωσαν τον ερχομό του Dragon’s Dogma II, με το διάσημο σκηνοθέτη να αποκαλύπτει το λογότυπο του τίτλου, κατεβάζοντας το φερμουάρ της ζακέτας του. Το Dragon's Dogma II αναπτύσσεται χρησιμοποιώντας την αποκλειστική RE Engine της Capcom, στην οποία βασίζονται τα πρόσφατα remakes του Resident Evil, το Resident Evil Village, το Devil May Cry 5 και το επερχόμενο Street Fighter 6. Πέρα από αυτό, ο Itsuno δεν έδωσε και πολλές πληροφορίες για το σίκουελ, εκτός από το ότι βρίσκεται σε «υπό ανάπτυξη» και ότι ελπίζει πως θα μας ανταμείψει μετά από μια ολόκληρη δεκαετία αναμονής. Η ημερομηνία κυκλοφορίας και οι υποστηριζόμενες πλατφόρμες δεν ανακοινώθηκαν. Είσαι Gamer; To ίδιο και εμείς! Για αυτό έχουμε ό,τι χρειάζεσαι στο Gaming Zone!