Πλαίσιο & MEDIACUBE ΞΑΝΑ Case Study από την Google

    Επειδή ένα case study δεν είναι ποτέ αρκετό. We did it again! Μέσα σε μόλις λίγους μήνες, Πλαίσιο & MEDIACUBE γίναμε για 2η φορά ένα από τα αξιοσημείωτα Google Case Studies. Έτσι, στο “Privacy…

    Google_Privacy_Day_Plaisio
    Επειδή ένα case study δεν είναι ποτέ αρκετό.
    We did it again! Μέσα σε μόλις λίγους μήνες, Πλαίσιο & MEDIACUBE γίναμε για 2η φορά ένα από τα αξιοσημείωτα Google Case Studies. Έτσι, στο Privacy Day, το exclusive event που διοργάνωσε η εταιρεία στα τέλη Μαρτίου, παρουσιάσαμε το 1ο ελληνικό case study για το 2023.

    Privacy Centric Measurement

    Το case study μας επικεντρώθηκε στη βελτιστοποίηση της digital προβολής μας μέσα από το Privacy Centric Measurement. Και τι είναι το PCM; Με λίγα λόγια, πώς η Google δίνει λύση στο πρόσφατο κύμα αλλαγών που παρατηρείται σε όλους τους κλάδους της τεχνολογίας και του ψηφιακού μάρκετινγκ σχετικά με το απόρρητο δεδομένων. Το PCM επιδιώκει να διασφαλίσει ότι τα δεδομένα που συλλέγονται μέσω του Google Analytics εξακολουθούν να είναι αξιόπιστα & ακριβή για τις επιχειρήσεις που βασίζονται σε αυτά.

    Η κεντρική πρόκληση

    Στόχος μας ήταν να εξασφαλίσουμε και να αυξήσουμε την αποδοτικότητα της  παρουσίας μας στον ψηφιακό κόσμο. Έτσι, Πλαίσιο και  MEDIACUBE «σηκώσαμε μανίκια» και μαζί χαράξαμε  νέα στρατηγική. Αυτή τη φορά, θα αξιοποιούσαμε εργαλεία συλλογής & αξιοποίησης δεδομένων, χωρίς να μας είναι απαραίτητη η συλλογή cookies! Google_Privacy_Day_Plaisio

    Το κλειδί της επιτυχίας

    Με τη χρήση καινοτόμων data technologies, καταφέραμε να διατηρήσουμε και να αξιοποιήσουμε δυναμικά τις πληροφορίες που συλλέξαμε. Είναι να μην το βάλουμε στόχο… Στη συνέχεια, τις εντάξαμε εκ νέου στις digital καμπάνιες μας, μεγιστοποιώντας τελικά τα αντίστοιχα αποτελέσματα. Η επιτυχία της νέας μας στρατηγικής φάνηκε ήδη από το πρώτο τρίμηνο εφαρμογής της. Τα αποτελέσματα ήταν ιδιαίτερα θετικά, τόσο στη συλλογή δεδομένων όσο και στην αποδοτικότητα της προβολής.

    Κάπως έτσι, κάνουμε το Πλαίσιο για 2η φορά Google Case Study μέσα σε λίγους μήνες!

    Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει, φυσικά, το εύρος της digital παρουσίας μας, αλλά και αξιοποίηση των πλέον σύγχρονων εργαλείων & εφαρμογών. Και μιας κι έχουμε την εξέλιξη στο DNA μας, οι επόμενοι μήνες αναμένονται ακόμα πιο καινοτόμοι, αφού αναμένουμε να υιοθετήσουμε νέα, εξελιγμένα εργαλεία & τεχνολογίες, για να δημιουργήσουμε ακόμα μεγαλύτερη αξία.