
Παπούτσι από τον τόπο σου, κι ας είναι NFT;
Ο αμερικανικός κολοσσός αθλητικών ειδών Nike προχώρησε στην εξαγορά της RTFKT (διαβάζεται «artifact»), μιας εταιρείας που δημιουργεί μοναδικά ψηφιακά προϊόντα (NFTs) όπως π.χ. πρωτότυπα αθλητικά παπούτσια, memes και συλλεκτικά τεχνουργήματα, αξιοποιώντας την τεχνολογία blockchain.Το τελευταίο διάστημα, καθώς τα ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία (NFTs ή non-fungible tokens) έχουν κερδίσει την προσοχή αρκετών διασημοτήτων και οι τιμές τους έχουν φθάσει πολλές φορές σε «αστρονομικά» ύψη, όλο και περισσότερες εταιρείες προετοιμάζουν την είσοδο τους στο φουτουριστικό ψηφιακό κόσμο του metaverse, δημιουργώντας μία νέα κατηγορία εμπορευμάτων. «Η εξαγορά αυτή αποτελεί ένα ακόμη βήμα, το οποίο επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Nike και μας επιτρέπει να υπηρετούμε αθλητές και δημιουργούς στη διασταύρωση του αθλητισμού, της δημιουργικότητας, του παιχνιδιού και του πολιτισμού», δήλωσε ο John Donahoe (Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος της NIKE, Inc.). Η RTFKT - η οποία «γεννήθηκε στο metaverse» και αυτό έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στην μέχρι τώρα πορεία της, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει και στην επίσημη ιστοσελίδα της - ιδρύθηκε το 2020 από τους Benoit Pagotto, Chris Le και Steven Vasilev. [caption id="attachment_75458" align="alignnone" width="800"]Welcome to the family @RTFKTstudios
Learn more: https://t.co/IerLQ6CG6o pic.twitter.com/I0qmSWWxi0 — Nike (@Nike) December 13, 2021
