Huawei και Samsung έχουν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στα wearables, ενώ η Xiaomi κρατά τη δεύτερη θέση

    Σύμφωνα με έρευνα της IDC για τις πωλήσεις wearables η Apple κρατάει τα σκήπτρα των πωλήσεων και για το πρώτο τρίμηνο του έτους, οι Huawei και Samsung όμως πλησιάζουν αρκετά κοντά με τριψήφια νούμερα…

    wearables-apple-watch
    Σύμφωνα με έρευνα της IDC για τις πωλήσεις wearables η Apple κρατάει τα σκήπτρα των πωλήσεων και για το πρώτο τρίμηνο του έτους, οι Huawei και Samsung όμως πλησιάζουν αρκετά κοντά με τριψήφια νούμερα ανάπτυξης, ενώ η Xiaomi βρίσκεται σταθερά στη δεύτερη θέση. Η Apple παρέδωσε το πρώτο τρίμηνο του έτους 12,8 εκατομμύρια συσκευές wearable, αυξημένες κατά 49,5%, ενώ στη δεύτερη θέση ακολουθεί σταθερά η Xiaomi με παραδόσεις 6,6 εκατομμύρια τεμαχίων και ανάπτυξη συγκριτικά με πέρυσι 68,2%. Τα εντυπωσιακά όμως νούμερα έρχονται από τις θέσεις νούμερο 3 και 4 του πίνακα πωλήσεων για το πρώτο τρίμηνο του έτους. Εκεί βρίσκονται η Huawei και η Samsung αντίστοιχα, έχοντας επιτύχει εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης στην κατηγορία των wearables. H Huawei σχεδόν τριπλασίασε τις πωλήσεις της συγκριτικά με πέρυσι και κατάφερε να παραδώσει 5 εκατομμύρια τεμάχια επιτυγχάνοντας ανάπτυξη που φτάνει το 282,2%, ενώ ακολουθεί η Samsung με πωλήσεις 4,3 εκατομμυρίων τεμαχίων και ανάπτυξη 151,6% όπως μπορείτε να δείτε και από το σχετικό πίνακα. Σημειώστε εδώ πως στη λίστα των wearables η IDC περιλαμβάνει κάθε συσκευή που φοριέται και έτσι αφορά όχι μόνο smartband, smartwatch, sportwatch αλλά και ασύρματα ακουστικά όπως τα AirPods της Apple, τα FreeBuds της Huawei, τα Galaxy Buds της Samsung, τα FlyPods της Honor και τα Mi Air Dots της Xiaomi. Μπορείτε να δείτε εδώ αναλυτικά την έρευνα της IDC.