![IMG_0528](/sites/default/files/styles/article_full/public/post_images/IMG_0528.jpg?itok=Xyk3kNuY)
Με αυτό το ερώτημα ξεκίνησαν σήμερα τα στελέχη της κινεζικής κατασκευάστριας, κατά την διάρκεια μίας ειδικής συνέντευξης Τύπου για τους εκπροσώπους των media, στο Radisson Blu Hotel του Βερολίνου - στο πλαίσιο της IFA Berlin 2017.
Η Huawei ιδρύθηκε πριν από 30 χρόνια στο Shenzhen, μία περιοχή η οποία σήμερα χαρακτηρίζεται ως η "Silicon Valley" της Κίνας. Με αρχικό κεφάλαιο όχι μεγαλύτερο από $3500, η εταιρεία κατάφερε μέσα από στρατηγικές συνεργασίες, καινοτομίες και ένα ιδιόμορφο μοντέλο διοίκησης (με τρεις CEOs οι οποίοι εναλλάσσουν καθήκοντα κάθε 6 μήνες) να βρεθεί στην 3η θέση της παγκόσμιας αγοράς - όσον αφορά τον τομέα των smartphones.
Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα και αποδομώντας την δημοτικότητα των συσκευών της, η Huawei καταλήγει σε τρία σημεία: ταχύτητα, κάμερα και λογισμικό (EMUI), καθώς αυτά αποτελούν και τα κριτήρια με τα οποία επιλέγουν σήμερα οι καταναλωτές, προσθέτοντας στην εξίσωση και δύο άλλα σημαντικά γνωρίσματα, την σχεδίαση και τις καινοτομίες που έχει εισάγει με τις πρόσφατες ναυαρχίδες της - όπως το σύστημα διπλής κάμερας με οπτικά της Leica αλλά και τα μοναδικά χρώματα της σειράς Ρ10, τα οποία δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Pantone.
"Unlocking Human Potential"
Ως η πρώτη κινεζική εταιρεία που κατάφερε να πουλήσει περισσότερα από 100.000.000 smartphones, η Huawei αξιοποιεί στο έπακρο την δυναμική των 180.000 υπαλλήλων που διαθέτει σε ολόκληρο τον κόσμο, επενδύοντας παράλληλα περισσότερα από 45 δισεκατομμύρια δολάρια στο R&D, μόνο κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας.![](/sites/default/files/uploads/2017/09/IMG_0528.jpg)