
Συγκεκριμένα οδηγούσε αργά τη νύχτα επιστρέφοντας στο σπίτι του και βρισκόταν στον αυτοκινητόδρομο με ενεργοποιημένη τη λειτουργία Autopilot. Ξύπνησε από τις ειδοποιήσεις του συστήματος και από τη διακοπή της μουσικής στο όχημα. Όπως αναφέρει πιθανότητα θα ήμουν νεκρός χωρίς αυτό. Στην περίπτωση του Zedd το σύστημα έδρασε όπως ακριβώς έχει σχεδιαστεί. Εφόσον είναι ενεργοποιημένη η λειτουργία Autopilot ο οδηγός πρέπει να έχει τα χέρια του στο τιμόνι, κάτι που αν δεν συμβαίνει το σύστημα ξεκινά να ειδοποιεί τον οδηγό. Εφόσον εκείνος δεν συμμορφωθεί οι ειδοποιήσεις γίνονται εντονότερες και η μουσική κλείνει, ενώ σε ακραίες καταστάσεις το σύστημα μπορεί ακόμα και να ακινητοποιήσει το όχημα στην άκρη του δρόμου. Εφόσον ο παραπάνω μηχανισμός ασφαλείας ενεργοποιηθεί για τη συνέχεια της διαδρομής η λειτουργία Autopilot δεν θα είναι διαθέσιμη για χρήση από τον οδηγό. Η εξάντληση είναι μια από τις κυριότερες αιτίες που γίνονται ατυχήματα και συγκεκριμένα στο Quebec to 22,7% των ατυχημάτων και το 20.7% των ατυχημάτων που περιλαμβάνουν κάποιο τραυματισμό οφείλονται στην εξάντληση, μιας κατάσταση η οποία μόλις γίνει αντιληπτή από τον οδηγό θα πρέπει να τον οδηγήσει σε στάση για ξεκούραση μιας και κανένα είδους βοήθημα, ακόμα και αν είναι τόσο εξελιγμένο όσο το Autopilot της Tesla, δεν είναι ικανό να τον αντικαταστήσει στην παρούσα φάση.There’s lots of “bad” news about Teslas w/ autopilot crashing. Just to show the other side too: I once fell asleep driving home late at night on the highway (w/ autopilot on) and got woken up by it beeping + turning off music to wake me up. Would have prob been dead without it.
— Zedd (@Zedd) 31 Μαΐου 2018