![Xiaomi Unveils Five Core Automotive Technologies and Debuts Xiaomi SU7, Completing the Human x Car x Home Smart Ecosystem](/sites/default/files/styles/article_full/public/2024-02/Xiaomi-SU7-MWC-Main.jpg?itok=L7R4inUo)
Κι αν το σύνηθες μέχρι τώρα ήταν να παρουσιάζονται λύσεις κατασκευαστών οχημάτων σε συνεργασία με εταιρείες τεχνολογίας, απ’ ό,τι φαίνεται ακόμα κι αυτό θα αλλάξει. Στο MWC που διεξάγεται στην Βαρκελώνη, η Xiaomi παρουσίασε το SU7, το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, κλέβοντας την παράσταση. Όπως το χαρακτήρισε η εταιρεία, πρόκειται για ένα «πλήρους μεγέθους, υψηλής απόδοσης, οικολογικής τεχνολογίας σεντάν» το οποίο προβλέπεται να κυκλοφορήσει σε πρώτη φάση στην Κίνα κάποια στιγμή εντός του 2025.
![Xiaomi held its Xiaomi EV Technology Launch, officially unveiling Xiaomi EV's five core technologies - E-Motor, Battery, Xiaomi Hyper Die-Casting, Xiaomi Pilot Autonomous Driving, and Smart Cabin. From the development of foundational core technologies, Xiaomi aims to redefine the technology of the automotive industry.](/sites/default/files/inline-images/Xiaomi-SU7-MWC-1.jpg)
Όπως αναφέρει η Xiaomi, το όχημά της «πατά» σε πέντε βασικές τεχνολογίες EV που έχει δημιουργήσει η ίδια, διαθέτοντας E-Motor, ενσωματωμένη μπαταρία CTB (Cell to Body ή Battery Body Integration), Xiaomi De-Casting, Xiaomi Pilot Autonomous Driving και Smart Cabin. Για την κατασκευή του έχουν εργαστεί πάνω από 3.400 μηχανικοί και 1.000 ειδικοί διαφόρων κατηγοριών, ενώ το συνολικό κόστος έρευνας και ανάπτυξης έχει ξεπεράσει ως τώρα τα 10 δισ. γουάν (περίπου €1,2 δισ.). Αξίζει να σημειώσουμε πως ενώ άλλες εταιρείες τεχνολογίας όπως οι Apple και Sony, συνεργάζονται με κολοσσούς της αυτοκινητοβιομηχανίας για την ανάπτυξη των όποιων οχημάτων ετοιμάζουν (ή τέλος πάντων επάνω στα οποία δουλεύουν), η Xiaomi έκανε ό,τι έκανε μόνη της.
Το SU7 βέβαια βοηθήθηκε στο MWC και από το χρώμα του. Η Xiaomi επίλεξε το «Baby Blue», ένα άκρως εντυπωσιακό έντονο ανοιχτό μπλε που ήταν απλά αδύνατον να περάσει απαρατήρητο. Βέβαια πέραν του look του, δεν μάθαμε πρακτικά τίποτα άλλο γι’ αυτό, αφού η εταιρεία απεδείχθη «στρείδι», αποφεύγοντας να μιλήσει για τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις. Από πλευράς εμφάνισης πάντως πρόκειται για ένα πανέμορφο όχημα με φοβερές καμπύλες, υπέροχες γραμμές και σχεδιασμό που παραπέμπει σε premium sports car (γερμανικής προελεύσεως, θα έλεγε κανείς…).
![The R&D team comprises over 3,400 engineers and over a thousand technical experts in critical domains both in China and abroad. This conference unveiled breakthroughs in the development of Xiaomi EV's five core technologies. In key sectors such as E-Motor, Battery, Xiaomi Hyper Die-Casting, Xiaomi Pilot Autonomous Driving, and Smart Cabin, numerous Xiaomi EV's self-developed technologies have become first-of-kind globally or domestically. This showcases Xiaomi's 13 years of comprehensive technological accumulation since its inception.](/sites/default/files/inline-images/Xiaomi-SU7-MWC-2.jpg)
Αυτό που ξέρουμε ωστόσο, είναι πως από άποψης software θα τρέχει το HyperOS, ένα νέο λειτουργικό που ετοιμάζει η Xiaomi (καμία σχέση με το συνονόματο της TCL), στόχος του οποίου είναι να φέρει πιο κοντά άνθρωπο και αυτοκίνητο. Η βασική ιδέα πίσω απ’ αυτό είναι να προσαρμόζεται στις ανάγκες του ανθρώπου, κάνοντας τις κατάλληλες ενέργειες έτσι ώστε να προσαρμόζει την όλη εμπειρία στα «θέλω» αλλά και την κουλτούρα του. Κι αν αυτά ακούγονται πολύ θεωρητικά, η αλληλεπίδραση μεταξύ των συσκευών της Xiaomi στο πλαίσιο «άνθρωπος – αυτοκίνητο – σπίτι» είναι πολύ πιο ουσιαστική. Με το οικοσύστημα της εταιρείας άλλωστε να περιλαμβάνει πια πάνω από 200 συσκευές σε διάφορες κατηγορίες, οι προοπτικές μοιάζουν να μην έχουν όριο.