Ubisoft: Επίσημο το live-service project Assassin’s Creed Infinity!

    Με σχετική ανάρτησή τους στην επίσημη ιστοσελίδα της Ubisoft, Nathalie Bouchard (Managing Director, Ubisoft Quebec) και Christophe Derennes (Managing Director, Ubisoft Montreal) αποκάλυψαν την ύπαρξη…

    ACI-Ubisoft-1
    Με σχετική ανάρτησή τους στην επίσημη ιστοσελίδα της Ubisoft, Nathalie Bouchard (Managing Director, Ubisoft Quebec) και Christophe Derennes (Managing Director, Ubisoft Montreal) αποκάλυψαν την ύπαρξη ενός νέου early-in-development project, το οποίο φέρει την κωδική ονομασία Assassin’s Creed Infinity και αναμένεται να λειτουργήσει ως live-service game για το franchise της εταιρείας. Την ανάπτυξή του Assassin’s Creed Infinity έχει αναλάβει ένα νέο συνεργατικό σχήμα (cross-studio), στο οποίο θα συμμετέχουν άτομα από την Ubisoft Montreal και την Ubisoft Quebec, με επικεφαλής τον Marc-Alexis Côté (Creative Director στο Assassin’s Creed Syndicate και Senior Producer στο Assassin’s Creed Odyssey), ο οποίο θα αναλάβει το ρόλο του εκτελεστικού παραγωγού της σειράς. Το ρόλο του Senior Producer και για τα δύο στούντιο θα αναλάβει ο Julien Laferrière, ενώ οι Jonathan Dumont και ο Clint Hocking θα λειτουργήσουν ως Creative Directors, επιβλέποντας τις ομάδες τους σε Ubisoft Quebec και Ubisoft Montreal αντίστοιχα. Παράλληλα, η εν λόγω ανακοίνωση σηματοδοτεί την επιστροφή του Hocking στην Ubisoft Montreal, ο οποίος ξεκινήσει στο συγκεκριμένο στούντιο το 2001 ως level designer/game designer και σεναριογράφος στο πρώτο Splinter Cell, πριν αναλάβει τη θέση του Creative Director στα Splinter Cell: Chaos Theory, Far Cry 2 και πιο πρόσφατα, στο Watch Dogs: Legion. Σύμφωνα με τα δύο υψηλόβαθμα στελέχη της Ubisoft η αλλαγή αυτή σημαίνει ότι η εταιρεία εξελίσσεται παράλληλα με τη βιομηχανία των video games. Η πανδημία και η εργασία από το σπίτι άλλαξαν ριζικά τον τρόπο παραγωγής των βιντεοπαιχνιδιών, δίνοντάς τους την ευκαιρία να αναθεωρήσουν αρκετά, σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του οργανισμού. Το Assassin's Creed «γεννήθηκε» στην Ubisoft Montreal, η οποία με την τεράστια δεξιότητα και τη δημιουργικότητα των ομάδων της έθεσε τα απαραίτητα θεμέλια για το franchise, προτού η Ubisoft Quebec πάρει το προβάδισμα με τα Assassin's Creed Syndicate/Odyssey, αποδεικνύοντας την ικανότητά της να οδηγήσει τη σειρά σε υψηλότερα επίπεδα. Αντί να συνεχίσει να περνάνε τη σκυτάλη από τίτλο σε τίτλο και από στούντιο σε στούντιο, υπάρχει η πεποίθηση ότι αυτή είναι μια ευκαιρία για ένα από τα πιο αγαπημένα franchise της Ubisoft να εξελιχθεί με έναν πιο ολοκληρωμένο και συνεργατικό τρόπο, ο οποίος δεν επικεντρώνεται στα στούντιο αλλά στο ταλέντο και τις ηγετικές ικανότητες του δημιουργικού δυναμικού τους - όπου κι αν βρίσκεται αυτό. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, η Ubisoft μάλλον αποσκοπεί στην δημιουργία ενός ενιαίου περιβάλλοντος, στο οποίο η ανάπτυξη των τίτλων θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες ιδέες, νεά περιβάλλοντα και χαρακτήρες. Αυτά θα συνδέονται μεταξύ τους και θα προσφέρουν μία διαφορετική εμπειρία παιχνιδιού, ωστόσο δεν γίνεται σαφές αν πρόκειται για κάποιον συνεχώς εξελισσόμενο ανοικτό κόσμο (όπως π.χ. στο Fortnite ή στο GTA Online) ή για ένα hub, από το οποίο οι παίκτες θα μπορούν να επιλέξουν την «περιπέτεια» της αρεσκείας τους. Είσαι Gamer; To ίδιο και εμείς! Για αυτό έχουμε ό,τι χρειάζεσαι στο Gaming Zone! Και μην ξεχνάς: κάθε εβδομάδα και μόνο για τρεις ημέρες σε περιμένουμε με τα καλύτερα Secret Offers! [caption id="attachment_69193" align="alignnone" width="770"] Photo Credit: © 2021 Ubisoft Entertainment.[/caption]