Microsoft: Το DirectStorage API λειτουργεί και με PCIe Gen3 NVMe SSDs

    Έρχεται απευθείας από τις κονσόλες για την ταχύτερη «αποσυμπίεση» των παιχνιδιών! Σε μία παρουσίαση που απευθυνόταν σε developers, η Microsoft επιβεβαίωσε ότι το DirectStorage API που σχεδιάστηκε για…

    DirectStorage
    Έρχεται απευθείας από τις κονσόλες για την ταχύτερη «αποσυμπίεση» των παιχνιδιών! Σε μία παρουσίαση που απευθυνόταν σε developers, η Microsoft επιβεβαίωσε ότι το DirectStorage API που σχεδιάστηκε για να επιταχύνει το storage sub-system είναι συμβατό ακόμα και με τα παλαιότερης τεχνολογίας NVMe SSDs που χρησιμοποιούν το πρότυπο PCI Express Gen3.

    Η εταιρεία επίσης έκανε γνωστό ότι το DirectStorage API θα υποστηρίζει επίσης όλες τις κάρτες γραφικών που είναι συμβατές με DirectX 12.

    Πως κολλάνε τώρα όλα αυτά; Το DirectStorage API είναι με απλά λόγια ένα χαρακτηριστικό που έρχεται από τις κονσόλες στους υπολογιστές και δίνει τη δυνατότητα στις GPUs να έχουν απευθείας πρόσβαση στο μέσο αποθήκευσης τύπου NVMe PCIe SSD, ανοίγοντας τον δρόμο στην επιταχυνόμενη από την GPU αποσυμπίεση των στοιχείων των παιχνιδιών (GPU-accelerated decompression). Αυτό σημαίνει ότι απελευθερώνεται ο επεξεργαστής από αυτή την διαδικασία ενώ μειώνεται σημαντικά η υστέρηση σε επίπεδο υποσυστήματος αποθήκευσης (storage sub-system).

    Αν και το DirectStorage API είναι συμβατό με όλες τις DirectX 12-compatible GPUs εντούτοις για την καλύτερη δυνατή εμπειρία η Microsoft συστήνει DirectX 12 Ultimate GPUs. Να αναφέρουμε επίσης ότι το DirectStorage API θα «ενισχύσει» και το χαρακτηριστικό Sampler Feedback του DirectX 12 καθώς θα κάνει τη μνήμη της κάρτας γραφικών να «δείχνει» πολλαπλάσια από τη φυσική, επιτρέποντας ταχύτερους χρόνους φόρτωσης και «μεγαλύτερους κόσμους με περισσότερη λεπτομέρεια». Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στο Reddit.