FSR: Η AMD ετοιμάζει το αντίπαλο δέος του NVIDIA DLSS

    Από ότι φαίνεται, η AMD δεν θα αργήσει και πολύ να παρουσιάσει το FidelityFX Super Resolution (FSR), τη δική της τεχνολογία «upscaling» για να ανταγωνιστεί την τεχνολογία DLSS της NVIDIA. Αυτό…

    Radeon-FSR
    Από ότι φαίνεται, η AMD δεν θα αργήσει και πολύ να παρουσιάσει το FidelityFX Super Resolution (FSR), τη δική της τεχνολογία «upscaling» για να ανταγωνιστεί την τεχνολογία DLSS της NVIDIA. Αυτό τουλάχιστον επιβεβαίωσε ο Scott Herkelman της AMD σε δημοσιογράφους του PCWorld όπως μπορείτε να δείτε και στο παρακάτω βίντεο. https://www.youtube.com/watch?v=jENqMuHJgow   Όπως είναι γνωστό, η τεχνολογία DLSS (Deep Learning Super Sampling) της NVIDIA που ενσωματώνουν ορισμένα σημερινά παιχνίδια αποτελεί έναν αλγόριθμο upscaling που αξιοποιεί τις δυνατότητες μηχανικής εκμάθησης των πυρήνων Tensor στις κάρτες γραφικών της εταιρείας για να προχωρήσει στο upscaling ενός τίτλου με ελάχιστες επιπτώσεις στην απόδοση ή στην ποιότητα απεικόνισης. Σύμφωνα με την εταιρεία, το DLSS επαναπροσδιορίζει το rendering σε πραγματικό χρόνο χρησιμοποιώντας υπερ-υψηλή ανάλυση που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) – με απλά λόγια προχωράει στο rendering μικρότερου αριθμού εικονοστοιχείων και στη συνέχεια χρησιμοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη για να δημιουργήσει ιδιαίτερα ευκρινείς, υψηλότερης ανάλυσης εικόνες. Στην δεύτερη έκδοση (DLSS 2.0) η τεχνολογία προσφέρει βελτιωμένη απόδοση. Πρόκειται γενικά για μία ιδιαίτερα χρήσιμη τεχνολογία που επιτρέπει στον χρήστη να παίζει με υψηλή ποιότητα και παράλληλα υψηλά framerates τα σύγχρονα, απαιτητικά παιχνίδια – ειδικά όταν υποστηρίζουν ray tracing. Αν και η AMD δεν έχει ακόμα καταλήξει στην τεχνολογία που θα χρησιμοποιήσει για την υλοποίηση του FSR, εντούτοις μάθαμε από τον κ. Herkelman ότι αυτή τη περίοδο αξιολογούνται στο εργαστήριο μία σειρά από προσεγγίσεις ώστε η εταιρεία να καταλήξει στην καταλληλότερη. Ο στόχος πάντως είναι να μπορούν να εκμεταλλευτούν οι χρήστες την τεχνολογία στους περισσότερους σημερινούς τίτλους (ακόμα και όσοι χρησιμοποιούν κονσόλες). Ακόμα ωστόσο δεν υπάρχουν πληροφορίες για το αν θα αξιοποιήσει το DirectML στο DirectX 12 ή κάποια άλλη δική της τεχνολογία. Πότε θα είναι έτοιμο το FSR; Ο Scott Herkelman απέφυγε να αποκαλύψει το timeframe ωστόσο το πιθανότερο είναι να χρειαστούν αρκετοί μήνες ωσότου ανακοινωθεί επίσημα η τεχνολογία.