Αυτές είναι οι πλήρεις τεχνικές προδιαγραφές του Xbox Series X!

    Mε μία - αναμφισβήτα - απρόσμενη κίνηση, η Microsoft αποκάλυψε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Xbox Series X, μαζί με κάποια συγκριτικά Tech Demos, τα οποία παρουσιάζουν τις δυνατότητες της νέας…

    XBX-NC
    Mε μία - αναμφισβήτα - απρόσμενη κίνηση, η Microsoft αποκάλυψε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Xbox Series X, μαζί με κάποια συγκριτικά Tech Demos, τα οποία παρουσιάζουν τις δυνατότητες της νέας κονσόλας! https://news.xbox.com/en-us/wp-content/uploads/sites/2/2020/03/XboxSeriesX_Tech_Explode_Motion_16x9.mp4 Συγκεκριμένα, η νέα υλοποίηση της αμερικανικής εταιρείας ενσωματώνει έναν custom-made 8πύρηνο επεξεργαστή AMD αρχιτεκτονικής Zen 2 (7nm), χρονισμένο στα 3.8GHz, custom-made GPU αρχιτεκτονικής RDNA 2 με 52 πυρήνες (CUs) χρονισμένους στα 1.825GHz και συνολική απόδοση 12 TFLOPS (32-bit float), 16GB μνήμης RAM GDDR6 και αποθηκευτική μονάδα NVMe SSD 1TB. Αποτελείται από δύο βασικές πλακέτες και ψύχεται από ένα σύστημα με Parallel Cooling Architecture και έναν ανεμιστήρα των 130mm στο επάνω μέρος, ο οποίος διοχετεύει αέρα από κάτω προς τα πάνω. Ο διαθέσιμος αποθηκευτικός χώρος μπορεί να επεκταθεί μέσω υποδοχής USB 3.2 (για σύνδεση εξωτερικών Expansion Cards 1TB) και φυσικά, υπάρχει και ένας οδηγός 4K UHD Blu-Ray. Η νέα κονσόλα αξιοποιεί την Xbox Velocity Architecture, μία νέα επαναστατική τεχνολογία η οποία βελτιώνει την επικοινωνία μεταξύ hardware και software, προσφέροντας στους developers μοναδικά πλεονεκτήματα - όπως π.χ. στιγμιαία πρόσβαση σε game assets της τάξεως των 100GB! «Αν η CPU είναι το μυαλό και η GPU η καρδιά της νέας μας κονσόλας, τότε η Xbox Velocity Architecture είναι η ψυχή της» δηλώνει χαρακτηριστικά ο Andrew Goossen (Technical Fellow on Xbox Series X, Microsoft), ενώ οι απαιτητικοί open-world τίτλοι θα είναι αυτοί που θα επωφεληθούν πρώτοι από τα πλεονεκτήματά της. Παράλληλα, η νέα αποθηκευτική μονάδα και η τεχνολογία Quick Resume θα επιτρέπουν στους χρήστες να συνεχίζουν το παιχνίδι - διατηρώντας (έως και τρεις) ανοικτούς τίτλους στο παρασκήνιο, ακόμη και όταν το Xbox Series X επανεκκινείται μετά από κάποιο update ή ακόμα και μετά από ξαφνική διακοπή του ρεύματος. Ημέρες, εβδομάδες, μήνες, θα μπορούν να ανοίξουν την κονσόλα τους και να συνεχίσουν από εκεί που σταμάτησαν (suspended state), χωρίς να περάσουν από επιπλέον loading screens. Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, η Xbox Series X θα υποστηρίζει gameplay με ανάλυση 4K και ρυθμό ανανέωσης στα 60 FPS - αγγίζοντας ενδεχομένως ακόμα και τα 120 FPS. Η Microsoft συνεργάζεται με τον οργανισμό HDMI και γνωστούς κατασκευαστές τηλεοράσεων, με σκοπό να εισάγει gaming-centric τεχνολογίες - όπως Dynamic Latency Input (DLI), Auto Low Latency Mode (ALLM) και Variable Refresh Rate (ALLM) - στις προδιαγραφές του HDMI 2.1. Με το μότο "One Console, Four Generations of Gaming" το Xbox Series X θα παρέχει συμβατότητα (backward compatibility) με 4 γενιές παιχνιδιών Xbox (αναγνωρίζοντας όλα τα achievements/game saves), υποστήριξη για το Xbox Game Pass και όλα τα περιφερειακά σειράς Xbox One. Παράλληλα, αποκαλύφθηκε και το νέο – ανασχεδιασμένο για μεγαλύτερη άνεση – Xbox Wireless Controller, το οποίο θα συνοδεύει κάθε νέα κονσόλα. Θα διαθέτει διεπαφή USB-C, αποκλειστικό Share Βutton για τη λήψη screenshots/clips, εξελιγμένο d-pad (το οποίο προέρχεται από το Xbox Elite Series 2 Wireless Controller), θα χρησιμοποιεί μπαταρίες τυπου AA και θα είναι συμβατό με Xbox One/Windows 10.