Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της comScore (Ιούνιος 2017), οι Αμερικανοί ξοδεύουν περισσότερο από τον μισό ψηφιακό τους χρόνο (57%) σε εφαρμογές, η δημοτικότητα των οποίων οφείλεται μάλλον στον «ελεύθερο χαρακτήρα» τους, με τους μεγάλους νικητές να παραμένουν ακλόνητοι στις θέσεις τους - σε σχέση πάντα με τις περσινές μετρήσεις.
Οι μεγάλοι νικητές - έκπληξη - είναι η Facebook και η Google, οι οποίοι κατέχουν οκτώ από τις 10 κορυφαίες εφαρμογές.
Η Facebook, με την ομώνυμη εφαρμογή, καταλαμβάνει την 1η θέση με διείσδυση 81%, είναι η κορυφαία εφαρμογή για όλες τις ηλικιακές ομάδες (εκτός από άτομα ηλικίας 18 έως 24 ετών) και βρίσκεται εγκατεστημένη στο 46% των αρχικών homescreens. Στην τρίτη θέση φιγουράρει ο Facebook Messenger και στην έκτη θέση το Instagram, μαζί με το Snapchat (έβδομη θέση), με διείσδυση 50%.
Η κορυφαία εφαρμογή της Google είναι το YouTube (71%), το οποίο βρίσκεται στη δεύτερη θέση της λίστας και αποτελεί την υπ' αριθμόν 1 επιλογή για άτομα ηλικίας από 18 έως 24 ετών. Στην τέταρτη θέση συναντάμε το Google Search, αμέσως μετά το Google Maps (57%), ενώ το Google Play (47%) και το Gmail (44%) καταλαμβάνουν την όγδοη και ένατη θέση αντίστοιχα.
Η λίστα συμπληρώνεται από την εφαρμογή της δημοφιλούς μουσικής υπηρεσίας Pandora (41%), η πλατφόρμα της οποίας παρέχει πρόσβαση σε ραδιοφωνικούς σταθμούς και τραγούδια που επιλέγονται με βάση τα μουσικά γούστα του χρήστη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το YouTube και η Pandora προσφέρουν και συνδρομητικά πακέτα, ενώ και οι 10 κορυφαίες εφαρμογές των ΗΠΑ ανήκουν σε εταιρείες με έδρα την Καλιφόρνια.
Top products
What's trending
Μη χάσεις καμία προσφορά!
Συμπλήρωσε το email σου & γίνε ο πρώτος που θα μαθαίνει τα νέα deals!