Clubhouse: Πτώση και άνοιγμα προεγγραφών στο Play Store!

    Η εφαρμογή της «invitation-only audio-based» πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης Clubhouse, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να συμμετέχουν σε συζητήσεις και να μοιράζονται τις ιδέες τους με τους…

    Clubhouse-Android-Main-G2
    Η εφαρμογή της «invitation-only audio-based» πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης Clubhouse, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να συμμετέχουν σε συζητήσεις και να μοιράζονται τις ιδέες τους με τους υπόλοιπους χρήστες της, είναι πλέον διαθέσιμη και για συσκευές Android!  Μέχρι πρότινος προσβάσιμη μόνο από συσκευές iOS, η υπηρεσία της αμερικανικής Alpha Exploration ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Μάρτιο του 2020 και αυτή τη στιγμή η αξίας της εκτιμάται σε 4 δισ. δολάρια (μετά το πρόσφατο Series C Funding Round), αναγκάζοντας μεγάλα ονόματα του χώρου - όπως το Facebook, το Twitter, το Discord, το Spotify, το Reddit και το Slack - να προσθέσουν ή να δημιουργήσουν αντίστοιχα χαρακτηριστικά στις ήδη υπάρχουσες εφαρμογές τους. [caption id="attachment_67003" align="alignnone" width="900"] Photo: Shutterstock[/caption] Όπως και στις υπόλοιπες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, οι χρήστες μπορούν να ακολουθήσουν τα άτομα ή τα «Rooms» που επιθυμούν, συμμετέχοντας (εφόσον έχουν αποκτήσει δικαίωμα από το διαχειριστή) ή απλά παρακολουθώντας μία συζήτηση σε πραγματικό χρόνο. Δεν μπορούν να προβάλλουν βίντεο ή να ανεβάσουν φωτογραφίες, εκτός από αυτήν που επιθυμούν να έχουν στο προφίλ τους. Επί του παρόντος, η δοκιμαστική (beta) έκδοση της εφαρμογής για Android συσκευές είναι διαθέσιμη μόνο για τους χρήστες των Ηνωμ. Πολιτειών, ενώ για τους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους παρέχεται δυνατότητα προεγγραφής στο Google Play Store. Παρόλα αυτά, η πλατφόρμα θα εξακολουθήσει να λειτουργεί μέσω προσκλήσεων, προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα από τη μαζική εισροή νέων χρηστών. [caption id="attachment_66998" align="alignnone" width="770"] Photo: Shutterstock[/caption] Στοιχεία της αμερικανικής Sensor Tower δείχνουν ότι οι λήψεις του Clubhouse έχουν μειωθεί σημαντικά, πέφτοντας από τα 9,6 εκατομμύρια τον Φεβρουάριο στις 922.000 τον Απρίλιο, οπότε το άνοιγμα στο οικοσύστημα του Android τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή σχετίζεται μάλλον με τη διατήρηση του momentum (ίσως και τη βιωσιμότητα;) της πλατφόρμας, η τεράστια επιτυχία της οποίας σημειώθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.