Gamescom 2019 Preview για το 2D Action RPG Indivisible της Lab Zero Games!

    Το 2D Action RPG Indivisible ανακοινώθηκε το 2015, κατά τη διάρκεια ενός πάνελ στην Anime Expo του Λος Άντζελες - ιδανικό μέρος για μία τέτοια ενέργεια, μιας και το παιχνίδι ξεχώρισε από την πρώτη…

    Indivisible_GC19_6
    Το 2D Action RPG Indivisible ανακοινώθηκε το 2015, κατά τη διάρκεια ενός πάνελ στην Anime Expo του Λος Άντζελες - ιδανικό μέρος για μία τέτοια ενέργεια, μιας και το παιχνίδι ξεχώρισε από την πρώτη κιόλας στιγμή για την ιδιαίτερη αισθητική και εντυπωσιακά χειροποίητα γραφικά του! Πίσω από το Indivisible βρίσκεται η ομάδα ανάπτυξης της Lab Zero Games, τη δουλειά της οποίας γνωρίσαμε μέσα από τον εξαιρετικό 2D fighting τίτλο Skullgirls. Και ενώ δεν πρόκειται είναι ένα «καθαρόαιμο» fighting game, η επιρροή του τελευταίου είναι ολοφάνερη. Τη μουσική επένδυση (OST) έχει επιμεληθεί ο Ιάπωνας Hiroki Kikuta, γνωστός από τα Secret of Mana, Trials of Mana, Soukaigi και Koudelka. Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε ότι το εν λόγω εγχείρημα ολοκληρώθηκε με τη βοήθεια μίας εξαιρετικά πετυχημένης καμπάνιας, μέσω της γνωστής πλατφόρμας crowdfunding Indiegogo, όπου συγκεντρώθηκαν $2,216,972 (κάτι παραπάνω από €1.800.000). Η εταιρεία χρειαζόταν συνολικά 4 εκατομμύρια δολάρια και η 505 Games είχε συμφωνήσει να συμπληρώσει το ποσό (αναλαμβάνοντας και το ρόλο του εκδότη), αν η Lab Zero Games κατάφερνε να μαζέψει $1,500,000. Ας μιλήσουμε τώρα για το παιχνίδι: το Indivisible αποτελεί προϊόν έμπνευσης από τίτλους όπως το Valkyrie Profile και το Super Metroid, με εμφανή στοιχεία από την ασιατική κουλτούρα και φιλοσοφία. Πρωταγωνίστρια είναι η Ajna, ένα ατρόμητο κορίτσι με ιδιαίτερα χαρίσματα και γνώσεις πολεμικών τεχνών, τις οποίες δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει για να προστατεύσει την καλοσχεδιασμένη Tai Krung City από τον αδίστακτο Ravannavar και τα στρατεύματά του. Αυτή είναι και η αρχή ενός μεγάλου ταξιδιού, κατά τη διάρκεια του θα μάθει να χειρίζεται νέα όπλα, θα αποκτήσει νέα skills, θα εξερευνήσει νέα μέρη και θα ανακαλύψει θησαυρούς (η Ajna μαζεύει και νομίσματα, τα οποία χρησιμοποιεί για να αγοράζει αντικείμενα από εμπόρους) και τέλος, να ανακαλύψει την αλήθεια πίσω απ’ τις μυστηριώδεις δυνάμεις της. Σε ό,τι αφορά το gameplay, έχουμε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουμε άλματα (τα οποία στην πορεία γίνονται διπλά και τριπλά), σκύψιμο, dashing, τρέξιμο, να πηδάμε από μπαλκόνι σε μπαλκόνι, να σκαρφαλώνουμε αλλά και να κρεμόμαστε από πεζούλια - ακόμα και να κάνουμε "pogo" σε ηλεκτροφόρα πηνία, χρησιμοποιώντας το κοντάρι της Ajna! Αφήνοντας το platform κομμάτι και περνώντας στο πεδίο της μάχης (Βattle Screen), όπου ερχόμαστε αντιμέτωποι με έναν ή περισσότερους εχθρούς, οι μηχανισμοί αλλάζουν: η εικόνα «κλείνει» και εστιάζει στην ηρωίδα, η οποία συνοδεύεται από τρεις ακόμα χαρακτήρες (υπάρχουν περισσότεροι από 20 recruitable χαρακτήρες στο παιχνίδι). Μάγοι, πολεμιστές, μύστες, brawlers - καθένας με τις δικές του ξεχωριστές δυνάμεις - είναι έτοιμοι να πολεμήσουν στο πλευρό της Ajna, καθορίζοντας την έκβαση της μάχης. Όταν θέλουμε να επιτεθούμε με κάποιον από αυτούς, πατάμε το αντίστοιχο πλήκτρο στο χειριστήριο. Η ενέργειά τους αναπληρώνεται κάθε φορά που δεν επιτίθενται ή δεν δέχονται επίθεση. Μπορούν να εκτελέσουν ξόρκια ή άλλου είδους ειδικές επιθέσεις, οι οποίες χρειάζονται mana. Δυνατότερη επίθεση σημαίνει περισσότερο mana, άρα και περισσότερος χρόνος για την αναπλήρωσή του (αν και για αυτό μπορούν να χρησιμοποιηθούν φίλτρα και spells). Στην επάνω γωνία της οθόνης υπάρχει και ένας «δείκτης», ο οποίος αναπληρώνεται σταδιακά μετά από κάθε επίθεση. Μόλις γεμίσει, οι χαρακτήρες είναι σε θέση να εκτελέσουν μία ιδιαίτερα ισχυρή και αποτελεσματική επίθεση, προσφέροντας ένα - οπτικά και πρακτικά - ικανοποιητικό αποτέλεσμα. To Indivisible είναι, αν μη τι άλλο, ένα μικρό «διαμαντάκι» το οποίο οι οπαδοί των Metroidvania RPGs και των hand-drawn animation τίτλων θα λατρέψουν από την πρώτη στιγμή, όπως διαπιστώσαμε παίζοντας το demo της Lab Zero Games. Θα κυκλοφορήσει στις 8 Οκτωβρίου για PlayStation 4, Xbox One και PC (Steam), με την έκδοση του Nintendo Switch να ακολουθεί λίγο αργότερα.