Cuphead: Απάτη το porting του δημοφιλούς run-n-gun shooter στο iOS!

    Και ξαφνικά, εκεί που δεν το περιμέναμε, το Cuphead εμφανίστηκε στο App Store της Apple, διαθέσιμο για iOS συσκευές, στην αρκετά λογική (για τα δεδομένα του τίτλου) τιμή των 4.99 δολαρίων. Πολύ καλό…

    CH_4_iOS
    Και ξαφνικά, εκεί που δεν το περιμέναμε, το Cuphead εμφανίστηκε στο App Store της Apple, διαθέσιμο για iOS συσκευές, στην αρκετά λογική (για τα δεδομένα του τίτλου) τιμή των 4.99 δολαρίων. Πολύ καλό για να είναι αληθινό, έτσι;  Κάποιοι ενθουσιάστηκαν και κάποιοι απόρησαν, δεδομένου ότι δεν υπήρξε καμία σχετική ανακοίνωση για τη διαθεσιμότητα του τίτλου από το StudioMDHR (Studio Moldenhauer), το οποίο είναι υπεύθυνο για την ανάπτυξη του Cuphead. Το δημοφιλές run-n-gun shooter, οι πωλήσεις του οποίου έχουν ξεπεράσει τα 1.000.000 αντίτυπα, κυκλοφόρησε στις 29 Σεπτεμβρίου αποκλειστικά για Xbox One και PC (Windows 10). Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που έσπευσαν να διασταυρώσουν την αυθεντικότητα του τίτλου, ώσπου ένας Γερμανός φαν, εν ονόματι Joachim Kläschen, πόσταρε στο Twitter την απάντηση του Ryan Moldenhauer, συνιδρυτή του StudioMDHR και σκηνοθέτη του Cuphead, ο οποίος έλυσε το μυστήριο με μία και μόνο λέξη: SCAM! To «Χριστουγεννιάτικο» αυτό δώρο δεν ήταν παρά μία καλοστημένη απάτη, ένα ανεπίσημο και κακό porting του τίτλου, αφού, όπως διαπιστώθηκε στην πορεία, η περίφημη «iOS έκδοση» κόλλαγε και ο χειρισμός των χαρακτήρων ήταν πρακτικά αδύνατος. Όποιος έχει παίξει έστω και μία πίστα από το Cuphead αντιλαμβάνεται τις χαοτικές συνθήκες με τις οποίες θα βρίσκονταν αντιμέτωποι οι χρήστες, παίζοντας σε οθόνη αφής. Δεν γνωρίζουμε (ακόμα) τον τρόπο με τον οποίο ανέβηκε το «Cuphead για iOS» στο App Store, ξεγελώντας το αυστηρό σύστημα ελέγχου της αμερικανικής εταιρείας, η οποία ουσιαστικά ανέβασε στο ηλεκτρονικό της κατάστημα έναν από τους πιο δυνατούς τίτλους του ανταγωνισμού. H πλαστή εφαρμογή απομακρύνθηκε άμεσα και ο Ryan Moldenhauer δήλωσε: «Ανακαλύπτουμε συνεχώς κλώνους του Cuphead στο App Store, ωστόσο, αυτή είναι η πρώτη φορά που κάποιος κατάφερε να πιστοποιήσει μία τέτοια εφαρμογή, πλαστογραφώντας το όνομα της εταιρείας και ανεβάζοντας ένα ανεπίσημο porting του παιχνιδιού. Η επικοινωνία με τα storefronts, για την απομάκρυνση αυτών των ψεύτικων εφαρμογών, είναι μία ιδιαίτερα χρονοβόρα και κουραστική διαδικασία. Δεν θέλουμε σε καμία περίπτωση να νομίζουν οι οπαδοί μας ότι πρόκειται για δικό μας υλικό, το οποίο ενδέχεται να κρύβει ακόμα και κακόβουλο κώδικα.»