Μετά τη νέα εκτιμώμενη κεφαλαιοποίησή του, η οποία ανέρχεται στα 146 δισεκατομμύρια δολάρια, το Netflix είναι πλέον ένας από τους 8 μεγαλύτερους ομίλους μέσων μαζικής επικοινωνίας.
Η άνοδος αυτή, σύμφωνα με το The Hollywood Reporter, οφείλεται στα 8.33 εκατομμύρια νέων συνδρομητών οι οποίοι προστέθηκαν στη βάση της δημοφιλούς πλατφόρμας κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2017, καθώς και στα 7.4 εκατομμύρια νέων συνδρομητών οι οποίοι ακολούθησαν το τελευταίο τρίμηνο (με 1.960.000 από αυτούς να βρίσκονται στις ΗΠΑ).
Συνολικά, η βάση χρηστών του Netflix έχει πλέον περισσότερους από 125 εκατομμύρια συνδρομητές, με τη βοήθεια των οποίων κατάφερε να ξεπεράσει πέντε από τους σημαντικότερους «παίκτες» της βιομηχανίας του θεάματος:
- Time Warner (Warner Bros.) - $76 δισ.
- 21st Century Fox - $70 δισ.
- Sony - $64 δισ.
- CBS - $20 δισ.
- Viacom - $13 δισ.