Η Sony γύρισε χολιγουντιανή ταινία αποκλειστικά με full-frame mirrorless κάμερες

    Η Sony Pictures παρουσίασε το πρώτο κινηματογραφικό φιλμ χαμηλού προϋπολογισμού με τίτλο "The Possession of Hannah Grace" το οποίο γυρίστηκε αποκλειστικά με τη χρήση full frame mirrorless φωτογραφικών…

    sony-camera-on-film
    Η Sony Pictures παρουσίασε το πρώτο κινηματογραφικό φιλμ χαμηλού προϋπολογισμού με τίτλο "The Possession of Hannah Grace" το οποίο γυρίστηκε αποκλειστικά με τη χρήση full frame mirrorless φωτογραφικών μηχανών. Η παραγωγή γυρίστηκε με Sony A7s II, μια φωτογραφική μηχανή που κοστίζει λίγο πάνω από τα 2.500 ευρώ και σύμφωνα με τον παραγωγό της ταινίας, Glenn S. Gainor η δυνατότητα της μικρότερης σε μέγεθος φωτογραφικής μηχανής για λήψεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού, ο LED φωτισμός, αλλά και οι μέθοδοι που χρησιμοποίησαν στην παραγωγή του έδωσαν τη ευκαιρία να πει μια ενδιαφέρουσα ιστορία με φανταστική εμφάνιση. Η παραπάνω κάμερα της Sony είναι full frame το οποίο σημαίνει ότι το μέγεθος του αισθητήρα της έχει το μέγεθος του κλασσικού φιλμ των 35 χιλιοστών. Σε αυτή προσαρμόστηκαν οι αναμορφικοί φακοί Hawek65 της Vantage, οι οποίοι θεωρούνται κορυφαίοι και ξεπερνούν κατά πολλές φορές το κόστος της ίδιας της κάμερας. Οι φακοί αυτοί δίνουν τη δυνατότητα η εικόνα από 16:9 να γίνει 2,4:1 και έτσι οι λήψεις να έχουν μια περισσότερο κινηματογραφική αίσθηση, χωρίς να χάνεται σημαντικό κομμάτι από τον αισθητήρα και τη λεπτομέρεια που αυτός προσφέρει. Επιπλέον, σύμφωνα με τον δημιουργό, η κάμερα της Sony αν και σαφώς οικονομικότερη από τις κάμερες που συνήθως επιλέγει το Holywood, είναι σε θέση να κάνει μερικά πράγματα που τα πολύ ακριβότερα μοντέλα των Panavision, RED και Arri δεν μπορούν. Παρόλα αυτά και η κάμερα της Sony έχει γνωστούς περιορισμούς όπως για παράδειγμα η λήψη video 8-bit, ή το jello effect το φαινόμενο που βλέπουμε αλλοιώσεις με συγκεκριμένη συχνότητα όταν η κάμερα κινείται με ταχύτητα ή όταν τα αντικείμενα περνούν μπροστά από το φακό με ταχύτητα. https://www.youtube.com/watch?v=RHAgri92JP8 Ο διευθυντής φωτογραφίας Lennert Hillege δήλωσε σχετικά:
    Δεν είναι αυτό που θα περίμενε κάποιος από τα 8-bit. Αν τηρήσεις ορισμένους κανόνες σχετικά με την έκθεση και το χρώμα, μπορείς να λάβεις πραγματικά όμορφες, μνημειώδεις εικόνες με τη κάμερα αυτή.
    Οι δημιουργοί του φιλμ δήλωσαν πως χάρη στο χαμηλό κόστος, αλλά και την υψηλή φορητότητα που προσφέρει μια τέτοια κάμερα, είχαν την ευκαιρία να διαθέτουν έτοιμες εκδόσεις της κάμερας με διαφορετικούς φακούς Hawk65 των 40, 60 και 95 χιλιοστών. Έτσι με τέσσερις ή και πέντε κάμερες έτοιμες σε κάθε γύρισμα δεν χρειαζόταν να περιμένουν για την αλλαγή φακών, απλά διάλεγαν κάθε φορά μια με το setup που χρειάζονταν και προχωρούσαν. Όσον αφορά την ταινία τώρα, το Σαββατοκύριακο που έκανε πρεμιέρα έφερε έσοδα 6,4 εκατομμυρίων δολαρίων, ποσό που δεν έβγαλε το κόστος της ταινίας που έφτασε τα 10 εκατομμύρια δολάρια, όλα όμως δείχνουν ότι θα φέρει συνολικά σε έσοδα αρκετά περισσότερα χρήματα σύντομα. Πηγή