Plaisio Blog

Huawei @ IFA 2020: Δέσμευση για καινοτομία και παρουσία στην ευρωπαϊκή αγορά!

Ως η μοναδική μεγάλη κατασκευάστρια με φυσική παρουσία στην IFA 2020, η Huawei, μέσω του Walter Ji, προέδρου του Huawei Consumer Business Group (CBG) για την Ευρώπη, εστίασε στην παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας (μέσω της στρατηγικής 1+8+N), στην ερεύνα και ανάπτυξη συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης και φυσικά, στην δέσμευση για καινοτομία και ενεργή παρουσία σε ό,τι αφορά την ευρωπαϊκή αγορά.

«Η εταιρεία θα συνεχίσει να εξυπηρετεί κανονικά τους Ευρωπαίους καταναλωτές, οι οποίοι επιλέγουν και εμπιστεύονται την τεχνολογία, τις υπηρεσίες της και τις συνεχείς καινοτομίες που εισάγει στις συσκευές της», δήλωσε ο Walter Ji, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στην στρατηγική 1+8+N της Huawei, που περιλαμβάνει τα smartphones (1), συσκευές όπως PC, Τablets, Smart TVs, Αudio, Glasses, Watches, Locomotives, Headphones (8) και φυσικά, το Smart Office/Smart Home/Smart Travel, τις δραστηριότητες του Well Being (άθληση, υγεία, αυτοσυγκέντρωση κ.λ.π.) και την ψυχαγωγία (Ν).

Ο ισχυρός άνδρας της κινεζικής κατασκευάστριας δήλωσε πως η συγκεκριμένη στρατηγική προσέγγιση δίνει πλέον μεγαλύτερη έμφαση προς τις Smart TVs και τα wearables (smartwatches, smart glasses), ενώ χαρακτηριστική ήταν και η αναφορά του στη σειρά Huawei P40 Pro, η οποία ενσωματώνει πρωτοποριακές λύσεις 5G και Τεχνητής Νοημοσύνης, συστήματα καταγραφής εικόνας σε υψηλή πιστότητα (μέσω του συστήματος Leica Ultra Vision, το οποίο επιτρέπει έως και 100X zoom).

Παράλληλα, έκανε εκτενή αναφορά στην ανάπτυξη του AppGallery (το εναλλακτικό κατάστημα εφαρμογών της Huawei), το οποίο διαθέτει 460 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς, στη μηχανή αναζήτησης εφαρμογών Petal Search, ενώ δεν παρέλειψε να σχολιάσει το παρόν και το μέλλον των Smart Appliances – των διασυνδεδεμένων οικιακών συσκευών που αποτελούν πλέον κομμάτι του ευρύτερου smart οικοσυστήματος.

Τέλος, ανακοίνωσε το επερχόμενο άνοιγμα 50 φυσικών καταστημάτων σε όλη την Ευρώπη (Γαλλία, Ισπανία, Βέλγιο, Ιταλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο), εκ των οποίων 8 θα είναι Flagship Stores, ενώ τα υπολοίπα 42 θα είναι Εxperience Stores.

Β. Ορφανίδης