Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της comScore (Ιούνιος 2017), οι Αμερικανοί ξοδεύουν περισσότερο από τον μισό ψηφιακό τους χρόνο (57%) σε εφαρμογές, η δημοτικότητα των οποίων οφείλεται μάλλον στον «ελεύθερο χαρακτήρα» τους, με τους μεγάλους νικητές να παραμένουν ακλόνητοι στις θέσεις τους – σε σχέση πάντα με τις περσινές μετρήσεις.
Οι μεγάλοι νικητές – έκπληξη – είναι η Facebook και η Google, οι οποίοι κατέχουν οκτώ από τις 10 κορυφαίες εφαρμογές.
Η Facebook, με την ομώνυμη εφαρμογή, καταλαμβάνει την 1η θέση με διείσδυση 81%, είναι η κορυφαία εφαρμογή για όλες τις ηλικιακές ομάδες (εκτός από άτομα ηλικίας 18 έως 24 ετών) και βρίσκεται εγκατεστημένη στο 46% των αρχικών homescreens. Στην τρίτη θέση φιγουράρει ο Facebook Messenger και στην έκτη θέση το Instagram, μαζί με το Snapchat (έβδομη θέση), με διείσδυση 50%.
Η κορυφαία εφαρμογή της Google είναι το YouTube (71%), το οποίο βρίσκεται στη δεύτερη θέση της λίστας και αποτελεί την υπ’ αριθμόν 1 επιλογή για άτομα ηλικίας από 18 έως 24 ετών. Στην τέταρτη θέση συναντάμε το Google Search, αμέσως μετά το Google Maps (57%), ενώ το Google Play (47%) και το Gmail (44%) καταλαμβάνουν την όγδοη και ένατη θέση αντίστοιχα.
Η λίστα συμπληρώνεται από την εφαρμογή της δημοφιλούς μουσικής υπηρεσίας Pandora (41%), η πλατφόρμα της οποίας παρέχει πρόσβαση σε ραδιοφωνικούς σταθμούς και τραγούδια που επιλέγονται με βάση τα μουσικά γούστα του χρήστη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το YouTube και η Pandora προσφέρουν και συνδρομητικά πακέτα, ενώ και οι 10 κορυφαίες εφαρμογές των ΗΠΑ ανήκουν σε εταιρείες με έδρα την Καλιφόρνια.