Υποστήριξη FSR 2.0 για το God of War με το τελευταίο patch

    Η Sony διάθεσε πρόσφατα το patch v.1.0.2 για την έκδοση PC του εξαιρετικά δημοφιλούς παιχνιδιού God of War. Το patch περιλαμβάνει υποστήριξη για την τεχνολογία AMD FidelityFX Super Resolution 2.0…

    God-of-War
    Η Sony διάθεσε πρόσφατα το patch v.1.0.2 για την έκδοση PC του εξαιρετικά δημοφιλούς παιχνιδιού God of War. Το patch περιλαμβάνει υποστήριξη για την τεχνολογία AMD FidelityFX Super Resolution 2.0 (FSR 2.0). Χάρη στην υποστήριξη της τεχνολογίας, οι gamers μπορούν να απολαμβάνουν υψηλότερη ποιότητα γραφικών σε συγκεκριμένο επίπεδο απόδοσης ή υψηλότερη απόδοση σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο ποιότητας γραφικών. Το παιχνίδι υποστηρίζει ήδη την τεχνολογία upscaling της Nvidia, DLSS 2.0 και την τεχνολογία AMD FSR 1.0 αλλά με το patch v1.0.12 φέρνει και υποστήριξη στον νεότερο αλγόριθμο upscaling της AMD, FSR 2.0.

    Το God of War είναι το τρίτο παιχνίδι που υποστηρίζει την τεχνολογία AMD FidelityFX Super Resolution 2.0 (FSR 2.0) μετά τα Deathloop και Farming Simulator 22. Η εφαρμογή της 2ης έκδοσης της τεχνολογίας upscaling της AMD είναι περισσότερο χρονοβόρα επειδή βασίζεται σε temporal data και motion vectors ωστόσο σύμφωνα με την AMD, όσοι developers έχουν παιχνίδια που υποστηρίζουν ήδη DLSS δεν απαιτείται να κάνουν περισσότερη δουλειά από 3 ημέρες για να υποστηρίξουν τη δική της τεχνολογία. Ενδεχομένως λοιπόν σύντομα, να δούμε αρκετά περισσότερα παιχνίδια που υποστηρίζουν τη τεχνολογία της AMD, FSR 2.0. Το patch v1.0.2 είναι ήδη διαθέσιμο στο Steam.