Mε αφετηρία το γ’ τρίμηνο του 2021, η σειρά προϊόντων «Mi» της Xiaomi θα μετονομαστεί σε «Xiaomi». Η αλλαγή αυτή θα οδηγήσει στην ενοποίηση της παγκόσμιας παρουσίας του brand και θα περιορίσει την αίσθηση διάκρισης μεταξύ του brand και των προϊόντων της.
Με την εισαγωγή της νέας ταυτότητας του brand, το μητρικό brand θα στεγάζει δύο ξεχωριστές σειρές προϊόντων:
- Τα προϊόντα Xiaomi, που αντιπροσωπεύουν την επιτομή της τεχνολογίας και προσφέρουν μια premium εμπειρία
- Tα προϊόντα Redmi, που φέρνουν μεγάλες καινοτομίες σε πιο προσιτές τιμές και απευθύνονται σε ένα νεανικότερο κοινό.