Μια ιδιαίτερα πρωτότυπη ιδέα σκέφτηκε η γερμανική εταιρεία παραγωγής μπύρας, Astra, για να προωθήσει τα προϊόντα της στο γυναικείο κοινό.
Σε γενικές γραμμές η μπύρα θεωρείται «αντρική υπόθεση», έτσι η γερμανική εταιρεία ζυθοποιίας για να προσελκύσει και το γυναικείο πληθυσμό χρησιμοποίησε ένα διαφημιστικό ταμπλό που ενσωματώνει μία κάμερα και ένα προηγμένο software και αποτελεί μια νεώτερη έκδοση λογισμικού “αναγνώρισης φύλου”.
Το ταμπλό τοποθετήθηκε σε δρόμο μιας γερμανικής πόλης και κάθε φορά που περνούσε από μπροστά του μια γυναίκα «αντιδρούσε» και πρόβαλε ένα από τα 70 βίντεο που προσπαθούν να την πείσουν πως η μπύρα είναι ωραία και μπορεί να γίνει ακόμα και γυναικεία συνήθεια.
Ακόμη μια δημιουργική χρήση της τεχνολογίας; Δες στο βίντεο τις αντιδράσεις των περαστικών σε αυτή την ευρηματική ιδέα.