Plaisio Blog

Σε τι χρώμα πιάτα πρέπει να τρώμε, αν θέλουμε να χορταίνουμε με μικρότερες ποσότητες;

Είναι βέβαιο ότι, 8 στις 10 λίστες με τα πλάνα που κάνουμε για τη νέα χρονιά, έχουν την απώλεια βάρους στην κορυφή των προτεραιοτήτων. Οι περισσότεροι στοχεύουμε σε ένα πιο σωστό τρόπο διατροφής και φροντίδας  του εαυτού μας.

Η αρχή, λένε οι ειδικοί, θα μπορούσε να γίνει από το ντουλάπι της κουζίνας μας. Αφού υπάρχει ένα χρώμα που όταν κυριαρχεί στο πιάτο, σε κάνει να τρως πιο αργά, να απολαμβάνεις την τροφή και να φτάνεις σε κορεσμό γρηγορότερα,  ενώ καταναλώνεις μικρότερες ποσότητες.

Το χρώμα αυτό είναι το ΜΠΛΕ! Τα πιάτα σε μπλέ χρώμα μας κάνουν να χαλαρώνουμε και να χορταίνουμε με λιγότερη τροφή, σε σχέση με πιάτα σε άλλα χρώματα ή σκέτα λευκά, καθώς τα χρώματα έχουν μεγάλη επίδραση στην ψυχολογία μας.

Από τη δεκαετία του 70 , είναι γνωστό ότι το κόκκινο και το κίτρινο  χρώμα, αυξάνουν την όρεξη και την κατανάλωση και  γι’ αυτό το λόγο, τα επιλέγουν σε λογότυπα, διαφημιστικές πινακίδες και εσωτερική διακόσμηση ταχυφαγείων  και σούπερ μάρκετ.

Πριν αντικαταστήσεις τα πιάτα της κουζίνας, πάντως, περιμένοντας να δεις τα αποτελέσματα στη ζυγαριά, απλά και μόνο με την αλλαγή στα σερβίτσια, πάρε απόφαση να απευθυνθείς σε έναν διατροφολόγο που θα σου φτιάξει το κατάλληλο πρόγραμμα για σένα.

Η αλλαγή έρχεται όταν αναθεωρήσεις  τον τρόπο που αντιμετωπίζεις, καταναλώνεις και ευχαριστιέσαι την τροφή, συνολικά.

20% Επιστροφή στα Smartphones
20% Επιστροφή στα Smartphones