Reuters: Στροφή προς το χώρο του gaming και από την TikTok!

    Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η δημοφιλής πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης ετοιμάζεται να εισέλθει και στο χώρο του gaming, πραγματοποιώντας ήδη δοκιμές στο Βιετνάμ και δίνοντας στους χρήστες…

    TikTok-Gaming-Main
    Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η δημοφιλής πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης ετοιμάζεται να εισέλθει και στο χώρο του gaming, πραγματοποιώντας ήδη δοκιμές στο Βιετνάμ και δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να παίζουν HTML5 minigames μέσα από την εφαρμογή της.
    Εκπρόσωπος της μητρικής ByteDance δήλωσε στο Reuters πως η εταιρεία «αναζητά διαρκώς νέους τρόπους για να εμπλουτίσει την πλατφόρμα και κατά διαστήματα πειραματίζεται με διάφορες λειτουργίες που θα προσδώσουν μεγαλύτερη αξία στην κοινότητα». Η TikTok θα αιτηθεί άδεια για την φιλοξενία παιχνιδιών στην πλατφόρμα της στο Βιετνάμ, όπου οι αρχές περιορίζουν οποιαδήποτε game απεικονίζει τζόγο, βία και σεξουαλικό περιεχόμενο. Η TikTok (παλαιότερα γνωστή ως musical.ly) δημιουργήθηκε το 2017 από την ByteDance, για αγορές εκτός της Κίνας. Από τον Σεπτέμβριο του 2016 η εταιρεία είχε ήδη ξεκινήσει την εφαρμογή Douyin για τους χρήστες της Κίνας. Αν και «αδελφές» εφαρμογές τρέχουν σε διαφορετικούς διακομιστές (servers), προκειμένου η δεύτερη να είναι συμβατή με τους εσωτερικούς – αυστηρούς – κανονισμούς λογοκρισίας της χώρας. Το 2019 ήταν διαθέσιμη σε περισσότερες από 150 αγορές και σε 75 γλώσσες, ενώ τον Οκτώβριο του 2018 είχε τον μεγαλύτερο αριθμό λήψεων από οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή (σε ό,τι αφορά την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών). Λαμβάνοντας υπόψη ότι έχει ξεπεράσει το ορόσημο του ενός δισεκατομμυρίου μηνιαίων ενεργών χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο και ότι οι χρήστες της Douyin (της κινεζικής έκδοσης της TikTok) μπορούν να παίζουν minigames μέσω της πλατφόρμας από το 2019, η στροφή προς την κερδοφόρα αγορά του gaming αποτελεί το επόμενο λογικό βήμα. Παράλληλα, η κίνηση αυτή σηματοδοτεί την τελευταία προσπάθεια της ByteDance να καθιερωθεί ως σημαντικός «παίκτης» στο συγκεκριμένο οικοσύστημα. Τον Μάρτιο του 2021 εξαγόρασε την Shanghai Moonton Technology (Moonton Games), προκειμένου να ανταγωνιστεί την γνωστή σε όλους μας Tencent - το μεγαλύτερο προμηθευτή βιντεοπαιχνιδιών στην Κίνα και μια από τις εταιρείες με την μεγαλύτερη χρηματιστηριακή κεφαλαιοποίηση στον κόσμο. Σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Insider Intelligence - με ή χωρίς gaming - τα διαφημιστικά έσοδα της TikTok βρίσκονται σε ανοδική πορεία και ενδέχεται να τριπλασιαστούν σε περισσότερα από 11 δισεκατομμύρια δολάρια μέσα στη χρονιά που διανύουμε, ξεπερνώντας τις συνδυασμένες πωλήσεις των Twitter και Snap.