Meta: Καμία προμήθεια από τους δημιουργούς περιεχομένου έως το 2024

    Με ανακοίνωσή του στο Facebook, o Mark Zuckerberg ανακοίνωσε ότι η Meta (μητρική εταιρεία των Facebook/Instagram) δεν σκοπεύει να κρατήσει προμήθεια από τα κέρδη που καταγράφουν οι δημιουργοί…

    ZuckBucks-3
    Με ανακοίνωσή του στο Facebook, o Mark Zuckerberg ανακοίνωσε ότι η Meta (μητρική εταιρεία των Facebook/Instagram) δεν σκοπεύει να κρατήσει προμήθεια από τα κέρδη που καταγράφουν οι δημιουργοί περιεχομένου στις πλατφόρμες της, τουλάχιστον μέχρι το 2024. Αν και η συγκεκριμένη «περίοδος χάριτος» ήταν προγραμματισμένη να λήξει το 2023, οι δημιουργοί σε Instagram και Facebook θα έχουν ένα ακόμα χρόνο στη διάθεσή τους, προκειμένου να «τζιράρουν» από τις εφαρμογές του Αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού χωρίς... περικοπές. [caption id="attachment_84479" align="alignnone" width="800"] Image Credit: REUTERS/Dado Ruvic/Illustration[/caption] Η συγκεκριμένη κίνηση αφορά λειτουργίες δημιουργίας εσόδων (monetization features) όπου οι εν λόγω δημιουργοί χρεώνουν απευθείας τους θαυμαστές τους: επί πληρωμή διαδικτυακές εκδηλώσεις, συνδρομές, newsletters και badges που πωλούνται κατά τη διάρκεια των livestreams. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει για τις λειτουργίες κατανομής εσόδων της Meta που σχετίζονται με διαφημίσεις στα Instagram Reels ή άλλα προϊόντα βίντεο. Ο Zuckerberg ανακοίνωσε αρκετά «monetization updates» για τους δημιουργούς περιεχομένου που δραστηριοποιούνται στις πλατφόρμες της: η εταιρεία σκοπεύει να επεκτείνει το Stars, τη δυνατότητα παροχής συμβουλών εντός εφαρμογής, να ανοίξει το πρόγραμμα μπόνους των Reels σε περισσότερους δημιουργούς και χρήστες, καθώς και την υποστήριξή των NFTs στο Instagram - ενώ παράλληλα ετοιμάζεται και ενσωμάτωσή τους σε Facebook και Instagram Stories. [caption id="attachment_84477" align="alignnone" width="800"] Image Credit: © 2022 Meta[/caption] Αντιμέτωπη με το TikTok, η Meta έχει θέσει ως κορυφαία προτεραιότητα την απόκτηση - και παραμονή - περισσότερων δημιουργών στις πλατφόρμες της, οι οποίοι θα μπορούσαν να φέρουν περισσότερα χρήματα στα ταμεία της μέσω του metaverse (όπου η εταιρεία θα δεσμεύει περίπου το 48% των κερδών τους).