Plaisio Blog

Jawbone: Στροφή στο Β2Β και τα ‘health wearables’

Επενδυτικά κεφάλαια συγκεντρώνει η Jawbone, γνωστή για τα Bluetooth ηχεία και τους fitness trackers της, με σκοπό να εγκαταλείψει τα “consumer wearables” και να δραστηριοποιηθεί στο χώρο της υγείας.

Σύμφωνα με δημοσίευση του TechCrunch, η αμερικανική εταιρεία έχει ήδη συγκεντρώσει περίπου $951 εκατομμύρια από μεγάλα επενδυτικά ονόματα (βλ. JP Morgan), με τη βοήθεια των οποίων σκοπεύει να αναπτύξει ένα νέο επιχειρησιακό μοντέλο – δημιουργώντας Β2Β (Business to business) λύσεις για κλινικές και “health care” πλατφόρμες.

Ο τομέας της υγείας – όσον αφορά τα wearables – έχει τεράστια περιθώρια κέρδους, καθώς οι πλατφόρμες απομακρυσμένης και ενοποιημένης διαχείρισης ιατρικών δεδομένων και στοιχείων συμπεριφοράς των ασθενών κερδίζουν συνεχώς έδαφος.

Το Δεκέμβριο που μας πέρασε, η Fitbit αποπειράθηκε να εξαγοράσει την Jawbone αλλά τα χρήματα που προσέφερε ήταν λίγοτερα από εκείνα της εκτιμώμενης εμπορικής της αξίας, η οποία σύμφωνα με εκτιμητές άγγιζε το 1.5 δισεκατομμύριο δολάρια.

Το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας προτίμησε να διατηρήσει την αυτονομία της φίρμας, αλλάζοντας «πλεύση» με την ελπίδα ότι ο τομέας της υγείας θα αποφέρει μεγαλύτερα κέρδη σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Πηγή

Avatar

Β. Ορφανίδης

Techie | Cinephile | Avid Gamer | Star Wars Fan | Whovian | Photographer | Coffee Addict | Biker