Plaisio Blog

InnoFest Europe 2019: To ΠΛΑΙΣΙΟ στο ετήσιο Φεστιβάλ Καινοτομίας της LG!

Στην πρωτεύουσα της Ισπανίας, Μαδρίτη, πραγματοποιήθηκε φέτος το ετήσιο Φεστιβάλ Καινοτομίας της LG – InnoFest Europe 2019 – όπου μεταξύ επίσημων συνεργατών και δημοσιογράφων του Ειδικού Τύπου πραγματοποιήθηκε και το ευρωπαϊκό λανσάρισμα του νέου line-up της εταιρείας.

Φέτος, οι νέες συσκευές και οι πρωτοποριακές τεχνολογίες της LG Electronics παρουσιάστηκαν μέσα από το πρωτοποριακό LG Home, ένα «έξυπνο» σπίτι, όπου το κάθε δωμάτιο είχε διαμορφωθεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να επιδείξει το στήσιμο και την λειτουργία των συσκευών, όπως ακριβώς θα τοποθετούνταν και θα λειτουργούσαν σε ένα πραγματικό σπίτι.

Η εταιρεία είχε διαμορφώσει ένα ευρύχωρο σπίτι στη γειτονιά της La Moraleja, όπου οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να δουν από κοντά μια σειρά από πρωτοποριακές λύσεις σε «δράση».

Μεταφέροντας τις υπηρεσίες και τα προϊόντα από τον εκθεσιακό χώρο στο φυσικό τους περιβάλλον, η LG πρόσφερε μια συναρπαστική εμπειρία, ενώ παράλληλα παρουσίασε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητα που την καθιστούν πρωτοπόρο στον τρόπο ζωής. Το κάθε δωμάτιο είχε και το δικό του θέμα:

  • Σαλόνι: νέα μοντέλα τηλεοράσεων και Air Purifiers/Air-Condition
  • Βοηθητικός χώρος: νέες προτάσεις για την κατηγορία της πλύσης και των LG Styler/Refreshers
  • Κουζίνα: ψυγεία, φούρνοι μικροκυμάτων, λευκές τηλεοράσεις, μηχανή παρασκευής μπύρας (LG HomeBrew), Wine Coolers
  • Home Cinema Room: οι νέες και εντυπωσιακές 8Κ OLED TVs μεγάλων διαστάσεων
  • Γραφείο: Monitor TVs, φορητοί υπολογιστές, Bluetooth ηχεία και φορητό Air Purifier
  • Κρεβατοκάμαρα: LG Styler/Refreshers, W-OLED TVs και Mini ψυγείο

Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της εταιρείας για τις υπηρεσίες στο σπίτι βρίσκονταν οι οικιακές συσκευές ναυαρχίδες LG ThinQ, LG SIGNATURE και οι συλλογές LG Objet – με το LG ThinkQ να αποτελεί την «καρδιά» της ολοκληρωμένης αυτής λύσης.

Μπαίνοντας στο σπίτι και περνώντας μέσα από το καθιστικό, το χώρο για το πλύσιμο των ρούχων και την κουζίνα, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν πώς ο προσεγμένος και κομψός σχεδιασμός των προϊόντων της LG, τους επιτρέπει να εναρμονίζονται με τη διακόσμηση και την αρχιτεκτονική οποιουδήποτε χώρου.

Ο δεύτερος όροφος αναδείκνυε περαιτέρω τo ενδιαφέρον της LG για την αισθητική, με τις συσκευές LG SIGNATURE και LG Objet να συνδυάζουν τη λειτουργικότητα και την πολυτελή εμφάνιση, προσφέροντας ένα αναβαθμισμένο τρόπο ζωής.

Ο εκθεσιακός χώρος στο υπόγειο έδινε ιδιαίτερο βάρος στην προηγμένη τεχνολογία AI της νοτιοκορεατικής εταιρείας, με το LG ThinQ, το οποίο διευκολύνει μια απρόσκοπτη, πλήρως ολοκληρωμένη και πιο εξατομικευμένη εμπειρία χρήσης.

Η LG παρουσίασε την έξυπνη πλευρά «λευκών» και «μαύρων» συσκευών και επέδειξε την δυνατότητα που έχουν να λειτουργούν με φωνητικές εντολές, να αλληλοεπιδρούν μεταξύ τους,  και να προσφέρουν στο χρήστη πληροφορίες (όπως τι συνταγές μπορείς να εκτελέσει με τα προϊόντα που υπάρχουν κάθε στιγμή στο ψυγείο σου) και διευκολύνσεις, όπως η αυτόματη αγορά σε προιόντα super market.

Παράλληλα, υπήρχαν κι άλλες συσκευές επόμενης γενιάς, συμπεριλαμβανομένων των smartphones V50 ThinQ 5G και LG G8 ThinQ, τα οποία παρουσιάστηκαν πρόσφατα στην MWC 2019 στη Βαρκελώνη, της μηχανής παρασκευής μπύρας με κάψουλες – LG HomeBrewκαι της καινοτόμας LG 8K OLED τηλεόρασης.  

Β. Ορφανίδης

Αγορές με πασχαλινή νοημοσύνη
Αγορές με πασχαλινή νοημοσύνη