Η Google «μπλοκάρει» τις διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων

    Η Google, η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής ψηφιακής διαφήμισης στο διαδίκτυο, ανακοίνωσε χθες ότι σχεδιάζει να αλλάξει την πολιτική της, σε ό,τι αφορά την προβολή διαφημίσεων χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών…

    Bitcoin_Google_MAin
    Η Google, η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής ψηφιακής διαφήμισης στο διαδίκτυο, ανακοίνωσε χθες ότι σχεδιάζει να αλλάξει την πολιτική της, σε ό,τι αφορά την προβολή διαφημίσεων χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών (ψηφιακά πορτοφόλια, ανταλλακτήρια, ICOs), συμπεριλαμβανομένων και των κρυπτονομισμάτων. Ο νέος περιορισμός θα ισχύει τόσο για το διαφημιστικό χώρο στις πλατφόρμες της εταιρείας (όπως πχ. το YouTube), όσο και για τους ιστότοπους τρίτων, όπου εμφανίζονται τα γνωστά σε όλους μας Google ads. Σύμφωνα με τους New York Times, η Google πήρε αυτή την απόφαση, θεωρώντας πως δεν προστατεύονται «επαρκώς» οι καταναλωτές που θέλουν να επενδύσουν σε προϊόντα τα οποία σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με τα ψηφιακά νομίσματα. Παρόμοιες ενέργειες θα πραγματοποιηθούν και από την Facebook, η οποία έχει δηλώσει από τον Ιανουάριο ότι απαγορεύσει όλες τις διαφημίσεις για το Bitcoin και τα υπόλοιπα κρυπτονομίσματα, προκειμένου να σταματήσει η προώθηση παραπλανητικών προϊόντων. Μαζί, Google και Facebook, κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο στην παγκόσμια online διαφημιστική αγορά. Μόλις έγινε γνωστή η απόφαση της Google, η αξία του Bitcoin αλλά και των υπολοίπων "cryptos" (Ethereum, Bitcoin Cash, Ripple, Stellar, Litecoin κα.) επηρεάσθηκε αρνητικά, με την αξία του ισχυρότερου κρυπτονομίσματος να κάνει «βουτιά» κάτω από τα $8000. Η απαγόρευση θα ισχύσει από τον Ιούνιο του 2018, ωστόσο, η Google δεν διευκρίνισε τους λόγους αυτής της μικρής καθυστέρησης.