Apple: «Ό,τι συμβαίνει στο iPhone, μένει στο iPhone.»

    «Ντύνοντας» τη μία πλευρά του SpringHill Suites της Mariott (το οποίο βρίσκεται δίπλα στο Συνεδριακό Κέντρο του Las Vegas) με μία τεράστια διαφήμιση, η Apple χτυπάει τον ανταγωνισμό εκεί που πονάει:…

    CES19_Apple_2
    «Ντύνοντας» τη μία πλευρά του SpringHill Suites της Mariott (το οποίο βρίσκεται δίπλα στο Συνεδριακό Κέντρο του Las Vegas) με μία τεράστια διαφήμιση, η Apple χτυπάει τον ανταγωνισμό εκεί που πονάει: στην προστασία της ιδιωτικότητας! Επιλέγοντας ίσως το πιο «νευραλγικό» σημείο σε ό,τι αφορά τις δραστηριότητες της CES 2019, η οποία διεξάγεται φέτος από τις 8 έως τις 11 Ιανουαρίου, η αμερικανική εταιρεία επιχειρεί για άλλη μία φορά να τραβήξει την προσοχή (μιας και η ίδια δεν συμμετέχει επίσημα σε αυτήν) με έναν αρκετά έξυπνο τρόπο. Παραφράζοντας το γνωστό σλόγκαν "What happens in Vegas, stays in Vegas." το οποίο δημιουργήθηκε το 2003 από τη διαφημιστική εταιρεία R&R Partners, η διαφήμιση της Apple απεικονίζει το περίγραμμα ενός iPhone X, iPhone XS ή iPhone XS Max και αναγράφει "What happens on your iPhone, stays on your iPhone." (Ό,τι συμβαίνει στο iPhone, μένει στο iPhone), παραπέμποντας στη διεύθυνση apple.com/privacy. Στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα αναλύεται η πολιτική της εταιρείας σχετικά με την ιδιωτικότητα των χρηστών, αναφέροντας ότι τόσο τα προϊόντα της όσο και το λογισμικό τους είναι σχεδιασμένα ώστε να προστατεύουν τα δεδομένα των χρηστών. Η Apple, η μετοχή της οποίας κατέγραψε σημαντική πτώση την περασμένη Πέμπτη (υποχωρώντας κατά 10% στα 142 δολάρια) μετά τις ανακοινώσεις του Tim Cook για μείωση στις πωλήσεις, διανύει μία δύσκολη περίοδο, υποβαθμίζοντας τους στόχους της (Q1 2019) για πρώτη φορά εδώ και 15 χρόνια. Οι αρνητικές εκτιμήσεις αποδίδονται στις μειωμένες πωλήσεις των νέων iPhone αλλά και στις αυξανόμενες πιέσεις που ασκούνται από την αγορά της Κίνας, οπότε με το «χαρτί» της ασφάλειας η Apple υπενθυμίζει (και όχι άδικα) στους υποψήφιους αγοραστές έναν από τους λόγους για τους οποίους διαφέρει από τους ανταγωνιστές της.